vineri, mai 31

Arta limbii...

Cat de important este sa te faci auzit. De mii de ani, noi ca popor am incercat sa spunem ce avem pe inima in fata conducatorilor. Acum că se pare că am intrat intro asa numita "Democratie", si tot omu' are voie la exprimare libera. Noi ce facem, mai incercam sa ne facem auziti ca odinioara?. Totusi azi vreau sa bat apropo la ce facem cu acest drept.. Cum il punem in practica...

Eram in drum spre ale mele treburi si ma indreptam spre lift. În momentul ce se inchideau usile, vad un nene la vreo 50 de ani mai plinut el, facandu-mi cu mana.. Eu zic .. Ma dar care-i treaba cu "mana"?? Mi-am dat seama ca vroia sa astept cu liftul.. Dupa ce sau inchis usile liftului, am realizat faptul ca acest nene nu putea sa vorbeasca.. Îmi tot facea semne cu maninile ca si cum vroind sa-mi spuna ce vrea. Eu nu intelegeam o boaba... Ma uitam ca vițelu' la poarta nouă. In frustrarea lui, scoate o foaie plastifiata, cu un alfabet si formele mainilor la fiecare litera. Imi arata.. B-I-R-O-U-L ?? Am rămas prost... Desigur m-am recules, si de îndata i-am aratat calea catre birou.. La plecare îsi duce pumnul la piept si mi-l inclina in față drept semn respectuos de mulțumire... Am putut citi pe buzele lui cuvatul MULTUMESC!!! 

Cate lucruri fara sens scoatem prin gura noastra? Cate cuvinte dau buzna prin buzele noastre, fără a mai trece prin vama cugetului și-a constiinței noastre?

Limba acestui om era o foaie. O foaie plastifiata in caz să nu se rupa sau să nu se ude si in final sa nui mai fie buna. 
Haideți sa ne plastifiem si noi limba in așa fel sa nu se rupă vorbind lucruri fără sens sau sa nu se "ude" cu bârfe de tot felul. Gândestete bine prietene, caci ce zici azi, mâine te va duce la robie ... De-acolo vine vorba aia... "Suntem robi al vorbelor noastre"

O zi buna!!



///made///
of///steel///

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu