miercuri, decembrie 4

Fetele bune vs. Fetele rele

    După refrenul "Fetele bune merg în rai fetele rele merg în Benidorm" astăzi venim cu varianta "fără chiloței" (sau fără perdea - cum zicea bunica) fetele bune sunt fete rele care nu au fost prinse.

    Era odată (ca niciodată) un banc despre Satana care vroia sa devină om. Condiții era ca in 7 zile să găsească una din aceste "fete bune". Iar fete bune se deosebeau de fetele rele prin faptul că nu se introceau când erau fluierate. Și-a tot pierdut Diavolul zilele căutâmd una și in sfârșit deabia, deabia a găsit una duminica seara.
     Morala era: fetelor nu fiți bune că vă ia dracu. 

   Acum tot aud in stânga și'n dreapta "da eu sunt fată bună" sau "eu am fost fată cuminte" și apoi fiecare își enumeră aptitudinile. 
Aptitudini de fată cuminte:
Eu am fost fată cuminte pentru:
-am făcut curată in casă (astăzi)
-am făcut prăjitură (si ieri și astăzi)
-am stat cu bunica (o săptămână)
-am dormit cu mama (o noapte)
-nu am ieșit din casă (tot weekendul)
-nu ascult manele (e.t.c.)

Morala: Ce-ai zis? Nu eram atent! 

    Problema (noastră) a bărbaților este că noi suntem porci din naștere. Daaa, pai cand te naște ce ceri prima dată? Tâță nu? "Esti măgar mă nesimțitule, e măta!" Deci, prea putin ne interesează momentele acelea genul celor de mai sus. Noi vrem să fiți rele, nebune, obraznice, insinuante, diavolițe...mă rog ca să mă intelegeți mai bine o să vă dau un exemplu (de ce nu vrem fete bune/cuminți):

    Statistica zice că in 96,9% din cazuri de 7 ori pe secundă bărbații se gândesc la sex, da? Ei bine atunci imaginează-ti ca noi vă vedem in 96,9% înmulțit cu 7 pe secundă -  goale. Acum să imi imaginez comentariul pe care l-ar face o fată goală da cuminte în pat: 

"-Să știi Ionuț că eu nu pun mâna pe aia"

Sau:
 
"-Tu ce vrei Marius să faci cu aia"
"-Să....o bag în tine"
"-S-o bagi în măta, nesimțitule!"

Sau:

"-Aș rămâne peste noapte dar nu am adus periuța de dinți"

   Adică după tot ce am făcut mai devreme ție îți este silă să bagi in gură (folosești) periuța mea de dinți!? Come on! 

   Deci v-am demonstrat (științific) că mitul conform căruia bărbații vor fete bune/cuminți este pur și simplu mitologie. Sau ceva pe lângă. Noi vrem fete rele să "ne" steluțe-steluțe-steluțe-steluțe- steluțe-steluțe-steluțe-steluțe-steluțe-steluțe-steluțe-steluțe- steluțe-steluțe-steluțe-steluțe. Sau măcar să ne imaginăm asta...si n-o putem face dacă tu ne spui că ai făcut curat la bucătărie (astăzi) decât dacă....vezi poza.


 
   Am avut o zi de "coșmar" astăzi, vă rog să mă scuzați dacă v-au deranjat declarațiile/limbajul de mai sus. Promit să mă revanșez cu ceva mai frumos zilele care vin.

HN*styFDay și Pașteți Fericiți...sau what ever.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu