vineri, mai 17

Ea...

Ma reîntorc, dupa multe luni de tăcere si lipsa de inspiraţie..

Nu-i drept sa zic ca "vai, mi-a revenit inspiratia.." nu-i deloc adevărat..
Ci doar vroiam sa mai va dedic o mica frântura din găleata mea cu rufe...
 ...care le mai întind pe sîrma.



...Si, sa mai spart o fărîmă din caracterul meu făcut  din fier armat,
Acela care-avea poarta mereu închisă,

cu lactate-aurii si pari proptiti în usa inimi blocate..
 

Dar la un moment dat... o voce de afara strigă neîncetat..
A năvălit ´nauntrun' fel de a mă domoli cum se cuvine:
Un fel de "lasă gandurile-amare!!",
Un fel  de "si ce-ar fi de-ai încerca??"
Si tot un fel de a mai zis: "fac tot ce-m sta-n putință"

Caci tot credeam ca totu-i cum n-ar trebui sa fie...
Dupa gogeamite abateri de la bine,
si reprimari zicînd ca-i doar o amagire,
sa mai tot speri anapoda la fericire, 

cînd ori decate ori deschisa-i usa, 
îmi luam în fata numai cu noroi lovire.



De ce sa mint zicandui Fel, hai sa îi zic Ea,
Ea care a-ncercat sa rup-acele lacate-aurii
A trebuit sa bată-n acei pari proptiti în usa...
A încercat zadarnic, drept din rădăcini sa-i scoată..

Dar tot nimic n-a reusit sa facă.

 apoi ca din senin iesi-i în poarta,
am scos din radacina-acei pari
am sfaramat, zbrobin puternic acel lacat
si-o vad pe ea plecand, lasînd o dâra de "oare de ce?" 
un ÅŸir de intrebari puse la disperare, "oare dece?"

...

dar de odata, dau un pas de cât sa-i stau în cale
o iau da mană si o-ntreb: tu fostai cea care mă zguduit acolo la fondare?? 
                       se uita si nu zice-o vorba, evident..
la usa mea, 'n-afar' de Ea, nu mai era nici un "client".. 
  
Ei bine daca-i tu,  atunci fii corespunzatoare.
ajuta-mă sa-mi construiesc o usa de intrare..
 si te mai rog... Tu, nu mă da-n uitare!! 
   
 (pentru Ea)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu