joi, martie 1

Rebus de culori; 1 Martie.

 Iar o sa îmi spuneţi ca nu sunt corect dar, nu pot sa nu imi exprim indignarea cînd vad atâta nedreptate. 
   Pai, vouă feteor vi se pare ca roşu este sau poate fi o alta culoare!? Sau, spre exemplu negru poate sa dea în bleo? Sau struguri negri pot fi ....grena? Hai frate pe bune!...faceţi mişto de mine,nu?
   Pai fii atent, eu cred ca voi (femeile, da de voi vorbeam, doar este 1 martie) aveţi alt senzor pentru culori. 
   Exemplu: Mă duc la magazin, mi-ai zis ca vrei struguri negri. Bun, mă duc, cer,struguri negri,  vin acasă si îmi spui....ca's grena. Grena închis chiar. Arggggh!!! Îţi bati joc de mine sau ce?! Pai nici negri nu avea ca ceilalţi erau albaștrii. Albastri inchis. Negri? Negri nu erau în nici un caz. Părerea mea.(Mîine merg si cer negri sa vad ce îmi vand.)
   Sau sa îmi spuneţi voi mie, ca tu ca femeie,cînd mergi la magazin spui:
   - Va rog sa îmi aratati paltonul acela X culoare, unde X este o.....necunoscută! Pai da, pentru ca, dacă vânzătorul este bărbat? 
   Dacă este bărbat, sigur nu ştie culoarea aia decît dacă i-o arati cu degetul. Si pe buna dreptate, nu îi vad rostul. Mi-ai spus-o de vreo 7 ori si încă nu îmi aduc aminte cum îi spune.Nici nu ştiu cum sa îţi spun ce superb arati cu el pentru ca mereu uit culoarea si dom'le, dacă zic roşu si nu e roşu, atunci....se duce dracu' de compliment, ca deja te enervezi si o sa îmi zici:
   "-Nu e roşu e corai! Ti-am mai spus de o mie si nu mai ştiu cîte ori." Si? O sa mai te întreb de încă atâtea. Cel puţin.Sunt bărbat, nu vad necesar sa reţin datele astea. Adică, chiar este important pentru tine?
   Sau alta exemplu. Cum poţi sa mergi la magazin sa iti cumperi pantaloni "roz deschis murdar". Dacă ar auzi bunica ta ar zice ca nu eşti întreaga la cap de ti-i iei deja murdari. Sa nu ceri cumva roz şters ca sărmana femeie o sa creadă ca îi cumperi folosiţi. 
   De fapt, eu cred bug-ul este la voi, pentru ca noi ne uita, de exemplu la rujul vostru culoare sicamperlatcuprafdesteluţenorocoase si ne gîndim:
  "-Bai buna asta. Uite la ea........ce cur!. Ori are ori n-are ba."
 Aaaa, buzele ca de ele vorbeam:
   "-Mmmm, buna bă. Si buzele mai ales, cu ce si-o fi dat ma ca vad ca nu e roşu-roşu, are ea ceva,nu stiu.....ba da ce curuuu'......!" 
  Si bag. Toată noaptea brainstorming pe Google sa găsesc culoarea aia belea ca pe urma ce? Dacă iti spun culoarea exactă am vr-un bonus? Sau ce-mi faci? Ca dacă nu o zic bine am văzut, te crizezi. 
  
  Oricum, sa ştii ca pentru mine, struguri rămân tot negri, pantalonii doar roz, paltonul de un roşu superb, geanta neagră si....ATÎT. Daca's setat așa, înţelege si tu si pe bune, sunt buni si struguri astia negri da mai buni îs aia albi. Sau erau verzi? Wtf! 

ACTUALIZARE: Sunt pentru unificarea culorilor. În doua categorii sa zicem: închise si deschise! Sau alea care îţi vin bine si....ceelalte. (Nu, nu poți sa zici "alea care nu ii sta bine" ca te-ai ras.) A, pai voi credeți ca va sta bine cu toate? Aaa, pe bune?! Nu am nici o nevoie, dar pantalonii aia mustardetoamnagri.....sunt nașpa rau. Da rau de tot.
 Dar asta într-un alt post ca deja pentru asta o sa-mi se inroseasca obraji cind o sa ne vedem. 


                                                1 Martie de un rosu......corai sa aveti.Va pup.

2 comentarii: