miercuri, iunie 5

Things that piss me off...

(În primul rând vreau sa-i mulțumesc mamei mele pentru toată dragostea și care a avuto și ce-o are față de mine!!!)

Frate, nu-mi vorbii dimineața cu voce tare că mor... Adică, ceea ce mă freacă la melodie cel mai mult este faptul că după 8 ore de stat în comă, să vină maică-mea și să-mi ironizeze dimineața...
Gen: Bagi mâna în frigider și scoți laptele.. (Deja faptul că este rece, te cam deranjează că-ți dă niște friguri așa prin mână) îl pui în cana ta preferată, care ai cumpărato de la ultima ta călătorie la ski. Bagi cana ta preferata cu laptele ăla rece în "Microunda Demonizată" și începe ziua...

Microunda: -Diiiiing!!!! (Desigur, sunetul ăsta este ca o furculiță zgâriind o farfurie) 
Prima abatere a mamei... "-Gata laptele, poti să-l scoÈ›i!"(Really???!!) "Scoate-l ca se răceÈ™te!!".  Bag mâna după cană; de la microunda până la masă sunt 50cm.. ÃŽn spaÈ›iu ăsta scurt mi-am ars mâna de numa-numa... "Arșșșș" (în gândul meu nu ziceam arÈ™!!)
A doua abatere a mamei: "L-ai fiert, ăh??!! La câte minute l-ai pus??" 
L-am pus la 1,5 min...
"Pai ce aveai de gand, trebuia să-l pui la 1min, mai ales ca laptele era și cald de stat afară!!!" (Moaaa!!! Adica EU, care l-am scos de la frigider...)

Mai sunt zile când pun laptele la 2min si îl scot rece... Maica-mea zice: "normal, nici n-a avut timp sa se încălzească!! Sa-l fi pus la 2,5min" (oare lucrezi la Bosch la design la microunde??)
Concluzia este ca nu-i maică-mea cea care ma sâcâie dimineața.

Microunda asta vrea sa-mi strice buna dispoziÈ›ie matinală... Și o cam reuÈ™eÈ™te.  




///Made///of///steeL///

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu