sâmbătă, mai 18

Romantici... Pana la bani..


  Azi m-am pus pe romantism!
  Am vrut sa mai nascocesc un pic amintirile alea cand cochetam cu romanticismul si mai mereu mă înşelăm crezînd ca îl am sub control...

  De cate ori nu ne-am văzut în genunchi si zicînd vorbele de mai sus? Nu? Nu minţi!?! Mai mereu ne-am târât prin mâl ca sa reuşim ce ne-am propus... o "EA" (si am continuat târândune ca s-o menţinem)
  Oare romantismul este imaginea de mai sus? Oare trebuie sa-i cumparam pana si Luna ca sa rămână îndragostit/tā pentru totdeauna?? Atunci de credeţi asa, fetelor si baietilor sunteţi complect greşiţi!!!
Hai sa va dau o lista de lucruri ieftine, dar totodată greu de făcut:

•Pupa-i mâna în orice loc unde te afli fără a tine cont de ce zic ceilalţi.
•Spune-i cât de frumoasă este în fiecare zi (și nu uita s-o faci!)
•Sa nu treacă o noapte peste voi fără să vă împacați.
•Cand a adormit pe mană ta, uita de faptul ca ti-a amorțit mâna si n-o mai simţi, si cu cealaltă mană... mângâiei fata
• Furăi mereu un zambet de pe buze, cu toate ca tu poţi fi mult prea ridicol în încercare.
•Iubiti-va asa cum sunteţi fără a încerca sa va shimbati unul pe altul în vreun fel.

Ei bine, am făcut o adunare de buget pentru a duce la capăt toate astea.. si ia te uită... Total 0€...
Am mai făcut o a doua adunare... Dar pentru eforturi si pentru voinţă.. Stiti cat mi-a ieşit socoteala?? 


        Totul!!!

Atunci fa totul...

Un comentariu:

  1. doar ca de multe ori pentru o femeie fraza "gestul conteaza" este de tot rahatul

    RăspundețiȘtergere