miercuri, ianuarie 8

Maxime (vreodată) celebre - II

   Prin 2012 am inceput sa recopilez cele mai tari vorbe ale prietenilor mei. Primul calup l-am servit cald acum vr-un an si poti sa il gasesti aici (Maxime vreodata celebre I) daca vrei sa iti aduci aminte ce ai spus sau ce au spus ceilalti....ia o gura de aer si scufunda-te in amintiri de ieri si de azi. Spor!


Maxime (vreodată) celebre - II


1. "-Cum a fost la film?"
"-A fost extraodinar. Si de plans si de ras. Plangeam dupa banii si âadeam de aia care intrau."

2. Ea sta langa calorifer si nu vrea sa faca loc nimanui:
"-Aici este teritoriul meu!"
"-Locul fiecaruia este la el in camera!"
"-Ba e locul meu ca eu am venit prima. Vrei sa ma pis pe el sa imi marchez teritoriul?"

3. Proverb chinezesc. Sau nu
"Caloriferele sunt foarte dragute cu noi...dar trebuiesc sustinute."

4. Urare de craciun in Moldova:
Ea: "-Sa ai parte de multi banii fratemiu!"
El: "-De ce, ti-ai gasit de munca?"

5. Proverb Moldovenesc.
"O femeie grasa nu este grasa daca si numai daca exista o femeie mai grasa ca ea."

6. Proverbul Bulgaresc. Sau nu.
"Femeia care spune "Nu te mai iubesc!" nu e vorba ca nu te mai iubeste si atata. Nu vrea sa te mai vada, nu te mai suporta, trebuie sa te duci dracu ca baga cutitul in tine"

7. Reclame Romanesti.
"...inscriete si tu la Telefonul fara fir ca sa castigi primul iPhone 5S cu garantie din Romania."
Ea: "-Adica ti-l da fara incarcator?"

8. Proverb Arab. Sau nu.
"Eu am idei putine. Da fixe!"

9. Proverb oltenesc.
"Moldovencele sunt ca nucile, crescute la Moldova si sparte la Bucuresti."

10. Concluzie: "-Se duce dracu Golful Piersic!"

11. Oferta la Spanioli.
"Este oferta in Coslada la Telepizza. Pentru 6.95€ iti da suc si doua pizza din alea mai de Matrimonio."

12. Concluzie.
"-De ce tipi ma, DE CE TIPI!" 

13. Concluzia unui barbat despre ce inseamna casatorie.
"-Da baiatul ala era insurat cu fata aia care statea pe langa el?"

14. Vroiam sa scoatem in oras un prieten care nu prea avea chef. 
"-Hai ma in oras. Hai ca a zis tipa aia care iti place tie de ea ca vrea sa te vada."
"-Da ma?"
"-Da!"
"-Nu ca si mie mi s-a parut."

15. Declaratie de razboi.
"Ba hai ca poate iti sterg niste labe acuma..."

16. Intre prietenii.
"Ba maicasa e cat tine si stie engleza!"

17. Proverbul betivului.
"Ce spun azi nu mai spun maine"

18. Intre prietenii.
"-Ba fratilor este ora 22.00. Haideti ma acasa ca eu maine ma trezesc la 12.00."

19. Intre prietenii.
"-Am auzit ca ti-ai luat noul iPhone?"
"-Da!"
"-Inseamna ca ai reusit sa vinzi masina."

20. Proverb romanesc.
"Nu coteaza, tu daca spui o prostie, maca spune-o cu curaj."

21. Despre prietenii.
"-Am auzit ca Madalin si-a gasit de munca?"
"-E as! S-a dus cu unu sa stea langa el."

22. Proverb african.
"Tu te misti complicat rau"

23. Retete culinare.
"-Din ce e ma sushi ala?"
"-...din coaca de castravete!"

24. Proverb romanesc.
"Caut nevasta cu pensie de preferat mare"

25. La telefon, ei doi vor sa faca planul pentru pentru 1 Mai la padure.
El: "-Pe cat cade 1 Mai pe 2 sau pe 6?
El2: "-Nu stiu, stai putin sa ma uit pe calendar."
"-...."
El2: "-Pe 6!"

26. Proverbul betivului anonim.
"Eu nu sunt alcoolic, mai beau din cand in cand fara masura dar in rest sunt ok."

27. La telefon. Numar gresit.
Ea: "-Alo!"
El: "-Alo, da!"
Ea: "-O caut pe Vasilica Alexandra?"
El: "-Mai cautati-o atunci, aici nu este.Ati gresit numarul."
Ea: "-A, atunci ma scuzati...asa sunt eu facuta din apa..."

28. Romanian dreaming.
Ea: "-Aseara am visat ca eram la mare."
El: "-Si cum era apa?"
Ea: "-Murdara!"

29. Intre pietenii.
"-Hahaha, ti-ai bagat ciorapii pe dos!"
"-HaHa. Doar unul!"

30. La telefon.
Ea: "-Ba m-am ingrasat, am facut ditamai curu'"
El: "-Oooo! Pot sa te musc de el?"

31. Recomandare.
"-De cand vizionezi serialul asta ma?"
"-A, eu ma uit de mult la Femei Disperate ma"

32. Proverb Romanesc.
"In LA vin fetele din alte parti, aici cresc de la inceput."

33. Despre femei.
"Asta are prea mare distanta...intre sanii si cap"

34. Adelina noaptea in cimitir. In timp ce se fura o lumanare:
"-Ba nu mai fiti nesimtiti. Voua v-ar place sa va faca cineva asa ceva?"

35.Proverb despre un cearsaf alb intr-un camin de baieti.
"Doar pentru ca este alb si nu se vede nu inseamna ca nu poate sa existe"

36. Intre prietenii.
"-Ba cocos tu esti ss-it?"
"-Nu cocos ce ai! Se aude asa de la rulmenti astia de pe fata."

37. Despre un caine.
"-Hai ma ca nu o fi chiar cacat-cacat!"
"-Da ce este?"
"-O fi pamant!"
"-Ba tu esti prost! Pai da tu chiar crezi ca, cainele ala a mancat pamant?"

38.Intre femei.
"Mie de la fondul ala de ten nici nu mai imi este frig"

39. Intre pietenii.
"Un var al unui prieten de al meu si-a luat un apartament aici. Este calumea. Apartament in doua usi...camere ma, camere."

40. Intre prietenii.
Ea1: "-Cautam un pistol cu d'aia de se baga pistolul in ea, cum ii zice?"
El1:"-Teaca!"
Ea2:"-Buzunar de pisol!"
El2:"-Portarma!"
Ea3:"-Un pistol cu tot cu port!"

41. Despre cadouri. O cana si un ceas. Separat, intelegi?
El: "-Mai merge ceaul ala?"
Ea: "-Da! si de cand mi-ati adus cana aia numai din ea beau cafeaua."
Ea: "-I-ati facut cadou o cana cu ceas?"

42. De neimaginat.
"Ce ai facut cu lingura asta, ai facut ceai in ea?"

43. La restaurant. Ma uitam pe meniu.
Ea: "-Eu nu am paginilea astea!"

44. Spanioli spun lucruri traznite.
"Que pasa cuando dos personas se enamoran?"
"Pues, aparece el amor! O aparecen complicaciones!"

45. In felul meu. By Nea Nelu Roatamoale.
"-Eu sunt intr-un altfeldeacord!"

46. "Lider - meserias in construirea altora"

47. Made in Romania.
"Am doua indicatoare, pentru TG. Mures si Ploiesti - Inainte. Indicatorul toate directiile - La dreapta!"

48. Intre prietenii.
"-Cum ii zice la firma aia de aparate foto care incepe cu S?"
"-...!"
"-Este o firma ruseasca..."
"-...!"
"-Faceau camere bune inainte? Hai ma ca stii!"
"-Leica?!"
"-Da aia!"


49. "Uite femeie cu caciula ca in tara!" Ce tara?

50. Intre prietenii.
"-Vor sa se duca la munte pe vremea asta? Pai mor de frig acolo ma!"
"-A, pai nu ma ca se duc acasa si se imbraca. Se imbaca in sanie!"
"-A!"

51. Intre prietenii.
"-Bunicul tau a facut armata?"
"-Da, da la Canal...nu l-au pus de "sniper"

52. V-a Urma!

P.S. Va multumesc din nou. Sunteti geniali, cretinilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu