luni, noiembrie 12

1 Mai, Braduletul, manelele si Smiley

   Astăzi 1 Mai, (undeva prin vara 2012) am plecat la mare si mi-a fost dat sa vad un bradulet (braduletii sunt romi, pentru ca nu schimba nici culoare nici mirosul) care să nu ii placă manelele. Ba chiar il enervau. Sa vezi si sa nu crezi, dar pe cuvânt, personajul este real si nu este nici o exagerare de a mea. Tot drumul ne-a disperat cu "melodia aia noua a lu ' Smiley, o stii?"

Braduletii de Rom

  Mi-a băgat o manea de 'inșpe mii de ori dintr-un stick de 16 gb. O manea jumate in spaniol jumătate in englezoromână apoi iar pe aia cu Smiley. Aia noua. De fapt o searchuia  la fiecare 2-3 secunde dupa fiecare melodie si cum nu o gasea baga alta la nimereala apoi iar search. Pai pentru el a fost inventată sărchiuala, de asta sunt sigur.

  In afara de muzica si toate alea mai aveam in mașina si pe blonda responsabila cu distracția pe tura noastră care din câte am observat eu, era mai proasta decat parea la prima vedere. Uite exemplu, ea de colo "Pe unde suntem boss?" (boss adică, bradulet, el era boss. James Boss, Hugo Boss, Victor Hugo, gen). La care apare si răspunsul prompt din partea soferului: "La Glina, fă" ( adică era blonda). Inevitabil este lovit imediat cu a doua intrebare a blondei "Ce e aia glina?" (zanc :| se aud greieri pe fundal  pentu câteva secunde) apoi "boss" lamureste femeia: "Groapa de gunoi. Fă aici se aduce toooot gunoiul din oraș. Munți da gunoaie." (Munți de gunoaie chicalaka chiquicha, ca sa întelege mai bine accentu' discuții)Si iar un search după "melodia aia noua a lu' Smiley,o stii?"

  Prima concluzie a românului manelist de serviciu pe cursa noastră nu se lasa așteptată prea mult: "Bă asta nu a băgat nici o manea calumea in 300 de km. Baga mă o manea. N-ai frățica si tu manele dalea șmechere?" zice, asa ca search si "lăsa ca o căutăm pe aia a lu smiley,ai ascultat-o?Mișto frate!"

   Dupa toate astea cea mai merțan de merțan dintre toate fazele inca nu aparuse. La o melodie cu refrenul "...the love it's gone tararara" ceva de genul, bradulet a  nostru a dat-o in engleză. Am ramas tâmpit. Si bradulet si poliglot si  iubitor de muzica house? zic Puuuuffff!

  Cred ca de la mancare i se trage. Pai ce a mancat Țiganu? A mincat o apa mâncațaș si a băut o ciorba. Apoi s-a vaitat tot drumul la cât a fost de scump "frățicule".

   Știți cine este? A,nuuu? Nu ați auzit de el "mâncavaș"? Aaaa, pai dacă nu ai auzit de el înseamnă ca nu esti din oraș clar, "păi bă, pă mine mă știură toți in orasul asta frățicule". Să stie!



   Deci da, totul este un pamflet si va rog sa il tratati ca atare. Asemanarea cu persoanele reale este pur intamplatoare. Braduletii sunt fictivi si nu exista la fel ca Zanele Bune, Vrajitoarea, Zmeul sau fierul vechii si coruptia in Romania.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu