joi, noiembrie 22

Din categoria: "De la lume adunate 5"

   Ei bine cum v-a fost ziua? Pe aici un pic racorica dar merge.Acum este cald aici la geam...langa calorifer. Asa ca am scos inca o poezia la lumina becului. Haide sa vedem daca va place:

VIITORUL


Intotdeauna mi-a fost teama de viitor
Nu stiam nimic despre el
Nici cand vine,
Nici daca sta....Nimic!
Se stia doar atat: VA FI!

Am asteptat inca un an viitorul
Viitorul cel bun
Dar...n-a venit.
Ba, in fiecare zi
mi-a trimis pe alcineva
Aceeasi persoana,
Acelasi raspuns mecanic:
"Prezentul" - spunea 
si se grabea,descarca repede povara la poarta
Nu se uita daca ploua, daca-i soare
O punea jos si pleca.

L-am intrebat odata:
"Spune-mi de fapt, cine esti?"
...mi-a facut cu mana...
"Este tarziu" - a soptit
si-a plecat.

Am inteles ca "Prezentul tarziu" e trecut
O galerie de tablouri
Care nu mai sunt ale tale
Sunt ale fiecaruia...sau, ale nimanui....
Critici vin, pleaca
Si nici macar nu se plateste intrare.

Prezenul. Chiar... grabitul prezent 
A trecut pe langa mine
Mi-a implinit vreo dorinta, m-a ranit, m-a legat
Dar a fost
In schimb viitorul nu a trecut niciodata...
Nici nu cred ca ca o sa mai treaca
Nu cred ca mai este viitor.

Cine sa-mi spuna acum daca maine
V-a mai fi viitor?...
Nu va fi
Cata vreme pe lume se moare
Cata vreme pacatul mai este
Viitorul nu va fi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu