miercuri, noiembrie 21

Din categoria "De la lume adunate 4"

Stiu ca v-am obisnuit cu ceva poezii din cutiuta cu amintiri, dar astazi am ceva nou, o poezia din casuta postala. AIci o las pentru cine vrea sa arunce o privire. Se accepta comentarii (critice sau nu). O zi buna.


Fara titlu


Strig tare...din tot pieptul, parca-r fi buhai:
"Hei, călător nebun ce umbli-n lung și-n lat,
Văd că din nou, iar de la capăt tu luatai,
Decizia de-a nu rămâne singurul lăsat..

Îți amintești alaltăieri, când ziceai... GATA!!??
Înfierbântat de toate amintirile amare,
Zicând: "Las' că își vede ea răsplata.. 
Cât rău facuta blestemata vrăjitoare"

Îți amintești alaltăieri, când n-aveai stare?
Nici somnul n-avea forța de-a te domolii
Căci noaptea-n loc de-odihnă aveai coșmare
Din pricina că va-ți iubit ca doi copii.

Ce vrei să fac... Să îți aduc la țărm vechile straie!?
Dear fi așa... Sunt sigur c-ai sării ca fulgerul... în gât
Ai fi în stare să le speli... chiar și-n copaie
Pentru-a aduce în prezent ... acel sărut.

Eu te blestem... De mii de ori, de-ar fi prisos!!!
Tu, corp nenorocit, ce cade-n încercări,
De mi-ai fi fost de multe ori... mai de folos!
Ca să pot pune capăt, și să-mbrățișez uitări.



by ///MADE///of///STEEL///



P.S. Ca sa vedeti ca imi pasa de cine are timp 2 minute sa treaca pe acest blog, aici v-a las un email pentru orice sesizare, idee, comentriu, critica sau chiar pentru a posta ceva:  posteazacevapelucratdemina.blogspot.com.es

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu