luni, noiembrie 12

Din categoria "Lucruri care mă enervează..."


  "Ai știut tu sa vii aici/sa faci asta/sa scrii asta?"


  Citeodata am impresia ca lumea mă ia drept un incompetent. Cel mai mare. Sau mă considera destul de idiot. Tot cel mai mare.


  Ori, cred eu, ei sunt prea încrezuti sau din contra prea batuti in cap, chiar nu stiu dar mi se întâmpla deseori sa merg la un eveniment si sa am ocazia sa mă întâlnesc cu persoane cunoscute a căror replica când mă vad acolo este ceva de genul "Ce faci tu aici?" sau "Cum ai ajuns mă tu aici?" "Ai știut tu sa vii aici?" "De cind stii mă tu sa folosesti App Store?"


  Deci cum v-am zis, ori am eu o moaca de prost de se vede chiar asa cu ochiul liber ori a explodat indicele de inteligenta la romanii? 

   Sau ar mai fi si o a doua varianta: Sunt eu prea rapid pentru ei cu o orientare peste medie, omniprezent, superdestept, superinteligent, cu o foarte buna perceptie a noțiuii spațiu-timp, cu imagine de ansamblu si spectrul vizual mărit, auz dezvoltat, GoogleMap si GPS integrat, si mai stiu eu ce șmecherie din asta de sunt mereu prezent peste tot încât am ajuns sa ii deranjez.

   Așa ca am o idee pentru voi, astia incuiați care creți ca sunteți singurii de stiti drumurile distracție....uitați-va in spatele vostru pentru ca acolo, eu nu o sa fiu niciodata. Sau....(ca tot suntem in perioada asta in care apple lanseaza o noua jucarie) luați-va măi un iPhone, EL are toooot ce am enumerat mai sus. :D





Un comentariu:

  1. Cei de zis ... sa nu încep a enumera mult prea greu de crezut, aventuri ale Românasilor plecati "afara".(evident, afara din buchetul de flori ce zace in Marea Neagra)

    RăspundețiȘtergere