luni, noiembrie 12

DIn categoria "De la lume adunate 0"

  Mult timp liber monsieur, si daca tot este timp apai am scos cutiuta cu amintiri de sub pat, am sters-o de praf si am zis sa va mai pun o poezie din carnetelul meu cu zestre de pe vremea cand eram si eu licean. Deci  sa purcedem:


Ion Minulescu - Cântecul nebunului

Ei sunt cuminti...
Eu sunt nebun...
Dar cum eu sunt ce-am fost mereu -
Poate ca cel cuminte-s eu -
Desi de cite ori le-o spun, 
Eu pentru ei...sunt tot nebun...

Ei ma urasc ca nu-s ca ei...
Eu ii iubesc ca nu-s ca mine...
Ei beau
Si mint fara rusine -
Si-n ochii prietenilor mei
Trec drept nebun...ca nu-s ca ei...
Lor nu le place-iubita mea...
Mie nu-mi place-iubita lor
Ei vad cu ochii tuturor
Femeia...
Eu n-o pot vedea 
Decat cu-ai mei -
Iubita mea...

Dar cum din ei toti numai eu
Nu sunt ca ei
AM sa ma duc 
De voia mea la balamuc - 
Si fiindca nu-mi va parea rau,
Cumintele voi fi tot eu!...

Cu dedicatie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu