joi, februarie 23

Zile reci in Bucuresti part III

  Ea: "-Nu am mai jucat un bowling (pentru cei de pe Calea Victoriei 125, "propice") de hăt! (adică mult)
  Îi spun: "-Mie îmi place biliardul. Ştii biliard?" Ea: "Daah, ştiu" pauza "biliard aerian" pauza din amîndouă părţile.
  Aproape ca îmi venea sa o întreb "Si asta cum este ca nu am jucat niciodată". Bine ca nu am întrebat pentru ca de fapt nu este chiar un joc nou.
  Fac totusi o intrebare mai lejera: "-Cum adică biliard aerian?"
 "-Paiiiii" îmi zice, si sta un pic sa se gândească (credeam eu ca la reguli) "este simplu" ridic din sprâncene, aşteptînd o nouă provocare. Continua tot ea (cu singura regula care o are jocul) "toate bilele jos de pe masa".

  Nu mă înţelegeţi greşit, nu cred ca femeile nu pot juca bine biliard (exista si excepţii) dar le susţin în cruciada lor de a inventa jocuri si reguli noi. De cand sunt satul sa le aud cerînd drepturi egale pentru orice cacat, frate! distrează-te si nu te mai stresa ca eu joc mai bine si tu nu....ce rost are cînd tu le arunci de pe masa cu ataaaata stil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu