joi, februarie 9

Povesti de autocar (II)

   Povesti de autocare. Ziua II .
"Eu știu cine este actriţa principala."


-"Ti-am zis eu ca o omoara, o omoara..."
  Deja am văzut 7-8 filme pînă acum. Cred ca pana acasa am sa devin critic de film. Toți de altfel. 20-30 de critici înghesuiţi în 15 metri de autocar. Încep sa apară concluziile:
   
    -"Eu nu cred ca este ea, nu ați văzut ca era sa moara în prima faza?"
    -"Si ce dacă a supravieţuit la o cazarea de 500-1000 de metri fără sa își rupă nimic, asta nu înseamnă ca este ea, mai ales ca acum a rămas singura si o urmăresc doi cu puscile
   -"Acum uite sa vezi ca o împuşca" 
   -"Totuși eu nu cred ca este ea, chiar dacă au împușcat-o de 20 de ori si nu au nimerit-o niciodată, este iute. Uite ce iute este a dracu....fuge zici ca înoată" 
    -"Ufff, o cascada, gata aici o crapă" 
    -"A avut noroc ca era apa adîncă si nu avea nici o stîncă" 
    -"E chiar buna tipa. De fapt tocmai de aceea zic eu ca moare ca astea bune mor în toate filmele. Tu nu ai văzut 007? Moare îți zic eu" 
     -"Si ce dacă au murit 5 din prietenii ei, o sa vezi ca rolul principal este chiar iubitul ei" 
     -"Hop, l-a crăpat! E bun asta cu puşca, i-a dat-o din prima la fraier" 
     -"Cred ca polițaiu' este miezul aici"
     -"Hop, l-a crăpat si pe asta" 
     -"A, bă nu-i mort, uite a mișcat o mîna. O cheamă la el. Hai mă spunei cum sa iasă....așa, vezi!"
     -"Uuuui, acum chiar îi mort, în cap direct" 
     -"Fugi proasto, așa, pe acolo, în spate, vezi ca vine, așa, ascundete între cutii." 
      -"Uite mă ca o omoara, a dat foc la casa, nu are pe unde sa mai iasă. Cere ajutor. Bă n-o vede nimeni?!? Gata, se sufoca, moare, ti-am zis" 
     -"Gata!!! Cum gata? Nu moare? Se termina asa? Cine e frate rolu principal? A, mai are o parte a doua! Si e tot cu ea! Ți-am zis eu, asta ie miezu´ pai e buna, e deşteaptă, știe escapadă, e buna...are de toate....în episodul viitor o sa fie ea este rolul principal....acolo sa vezi, eu l-am mai văzut, ăla e tare rău, se răzbuna ea pe criminal. "

Concluzie Confuzie: 
     -"Auzi, crezi ca scapă din incendiu" 
     -"Sincer? Nu cred....da e buna rău, merită sa apară (dezbracata) în a doua parte."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu