luni, februarie 20

Îmi plac roșii si mici

  Urăsc unghiile făcute. Prost făcute. Făcute cu orice alta culoare care nu este roșu (sau incolor si marginile cu alb. Si alea's faine). Si mai urăsc femeile care îşi rod unghiile, îşi rod degetele sau orice în zona asta (excepţie fac cele care îşi sau îţi sug degetele cu stil) care îşi frecă sau îşi zgîrie unghiile cu o alta unghie. Urăsc unghiile mari, tăiate prea rotund, ascuţite, groase, false si așa mai departe. Nu le vad rostul nici frumuseţea. 
   Ignoraţi-mă dar nu vreau sa mă gândesc ca sunt cu o tipa si în mijlocul "distracţiei" îmi spune: "-Stai așa ca mi s-a agatat o unghie?" Soluția: Ai putea sa o dezbraci (cu grija) pentru a fi sigur ca nu i se mai agată nici o unghie, totuşi atunci poate sa intervină altceva: "-Stai așa ca mi s-a rupt o unghie!!!" Pe buneeee! Si atunci zic eu: -"Ce îi mai faci?" I le lipeşti cu leucoplast pe toate?! Nu ca sa i le protejeze dar ca sa nu le mai vadă în timp ce...pai tu crezi ca opririle astea fac bine la circulație?

  Așa ca te rog, taiele frumos, dacă vrei poți sa le dai si o forma, vopseștele frumos, chiar dacă nu sunt roșii, si atunci o sa ne putem sărută liniștiti fără sa trebuiasca sa ne dezbracam doar pentru un simplu sărut si unghiile tale.



ACTUALIZARE: Am observat ca exista anumit persoane (doua de moment) care din cauza ca au niste ochii superbi anuleaza ideea de "mici si rosii".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu