miercuri, februarie 22

"Fetelor le plac jegurile"

Idee, Cristina Bărbulescu
Supoziții, gânduri si dezbatere, Eu.

  Pot sa spun ca nu mai sunt un copil demult, deși uneori simt un gol imens de adânc cînd spun asta. Stomacul meu se opreşte din digestie si creează un abis în care cad timp de cîteva minute (cred ca trebuie sa merg la baie). As vrea sa mai fiu copil, dar timpul nu mă mai lăsa; așa ca, îţi dau voie sa mă contrazici sa fii în total dezacord cu mine dar toate astea cu o singura condiție: tot ce spui sa fie trăit nu împrumutat, nu visat cu ochii deschiși, nu furat de la alți sau din filmele de duminica dupa amiaza.
  Dacă vrei sa spui ceva, chiar insist, ai dreptul, dar doar dacă îndeplinește condițiile acestea.

  Ok, deci sa trecem la oile noastre. Titlul este destul de sugestiv si pot sa spun ca este o idee de a mea mai veche pe care zilele trecute am primit-o înapoi ca un de bumerang "Zas!" în plină figura. Adevărul este ca m-a lovit destul de tare, deoarece aveam ceva timp de cînd nu mă mai gândeam la ea, așa ca uite, m-am gândit sa o dezgrop si sa vă scriu despre asta.
  Despre ce? Despre faptul ca, fetelor le plac băieți neseriosi, "jegurile" în sensul de, smecheri, nesimţiţi, proşti, tipul ăla de persoana care încă nu si-a dat seama ca te iubeşte. Tipul ăla dur care vorbeste cu tine cu "fa" care îi zice la mama ta, "mată" care își strigă prietenii cu "p*la mea" si îţi trage palme la fund si priviri lacome în decolteu. Tipul ăla tuns smechereste care nu îţi aduce flori niciodată si care îţi cere bani de benzina cînd te scoate în oraș. Oamenii astia din care poate de multe ori am făcut si poate adesea chiar mai reușesc sa fac parte, deși nu mă mîndrească
  Asta este tipul de om care are succes la fete. Nu știu de ce. Încă nu am un răspuns, ceea ce ştiu, este ca la primul semnal pe care îl dai ca te faci băiat de treaba, ca te "molesesti" la prima cutie de bomboane (neâncepută), la primul buchet de trandafiri (neadunat din parc) la primul "da iubi, așa este cum spui tu" ea începe sa își piardă interesul pentru tine. Nu vreau sa generalizez, dar cu cît încerci sa o iubeşti mai mult, sa faci mai mult cum spune ea, sa fii mai pe placul ei, sa nu mai tipi deloc la ea, cu atât mai mult ea o sa înceapă sa își piardă interesul pentru tine, iar izul tău de "macho alfa" se duce dracului pe apa sîmbetei, fix.
  
  Nu spun ca asta este motivul pentru care o sa te lase, ceea ce spun este ca te vrea mai mult cînd eşti o javră de om, un câine comunitar, încă fără stăpân, decit te vrea odată domesticit. Si faza ştii care este, ca odată domesticit, latri altfel, îţi lingi rănite altfel si blana ta lucioasă acum o sa îţi fie o piedică destul de mare pentru a te întoarce iarași pe strada.
  Citeodată te poți recicla, dar îţi rămâne în cur, mare, semnul "reutilizabil" "reciclabil" "greenstuff" sau o chestie de genul.

  Cam asta este tot, asa ca, aştept un punct de vedere, vă provoc la o idee, la o clarificare, la o aprobare poate, sau măcar la un șut în coa*e.
  Sunt curios....oare o sa fie cineva care sa nu alega ultima varianta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu