joi, februarie 9

Fata cu șireturi; deloc

Cîteodată îmi place si altădată deloc
De multe ori rade si altădată e foc
E tristă adesea, nu-mi vorbeşte deloc
Îmi plac sireturile de la ghetele ei maron fără toc

Cîteodată îmi place ca este-o Copila
Si de tot atâtea ori o urăsc fără milă
Ca știe sa-si facă jocul ei, cîteodată prea bine,  cîteodată deloc
îmi place cînd nu este înălţată deloc

Cîteodată îmi place ca tace de tot
De multe ori ii iubesc rujul si cînd face bot
Dar de tot atâtea ori o urăsc
cîteodată prea mult, cîteodată deloc
Îmi place cînd în mintea mea face baie dezbrăcată de tot.

Cîteodată mă-nec în privirea ei lină
Si-mi place când tipa sălbatecă ca o felină
Apoi rade si-ți spune s-o ierți ca-i e milă
Urăsc sa o iert da-mi place silueta ei fină

Cîteodată îmi place si-altădată deloc
Ea nu cred ca știe, eu nu cred ca pot
Sa mă înțeleagă, sa o prind de mijloc
Sa ii spun ca îmi plac pantaloni ei albi si funduletul si tot
Cred ca îmi place prea mult si-altădată deloc.
Ea nu știe si eu nu cred ca pot.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu