vineri, februarie 24

România nu mai are oua

  In Romania alta criza bate la ușa. Fratilor este criza de oua, nu mai avem oua. Si nimenii nu știe de ce. La urma urmei nu mai avem oua de prin '89 incoace de cind ne-am tot dat cu americanii ca o mare curva de tara ce suntem, dar asta e părerea mea si nu contează (cel puțin nu in postul asta).

Tragedie! Am ramas fara oua...

  Bun, deci sa va explic treaba cu oualele: (unde esti tu Nastase pe criza asta, tu da aveai oua sa ne scoti pe toti din criza)
  
  Deci, mă duc ieri la Avicola, la mama lor acolo, (aia aveau oua inainte nu jucarie) vanzarorul ăla, ma vede - ca te vede - te vede de departe ca vii după oua. Nu știu poate ca la mine o fi si din cauza ca am mersul mai cracanat. Si cum ma vede el asa ca vin dupa oua, incepe a rade așa in colțul guri, mă lăsa sa intru, sa deschizi usa aia grea, sa merg pina la tejgheaua aia murdara, sa trag aer in mine, si cind sa deschizi gura si ma pregateam sa formulezi întrebarea zice repede:
- Ai venit după oua, a?

   Bă după zahăr pudra n-am venit in nici un caz la avicoala frate. Si iar trag aer in piept si cind sa formulez zice din nou se baga el:
- Nu, n-avem oua?

   Aha. Si de ce nu zici ma din prima. Mai trag inca o data aer in piept si ma pregatesc sa îl intreb de ce nu are, dar nu apuc nici de data asta sa articulez vr-un cuvant ca tot el este cel care raspunde primul:
- Da are acolo - si îmi arată cu degetul un magazin vizavi.

    Trag aer in mine si ma lasa sa ii multumesc dar nici nu ies bine din magazin, el iese repede se pune înaintea mea si strica către vanzaroarea de la magazinul unde îmi arătase ca au oua:
- Fa Anicuțo, vezi ca iti trimit pe unu după oua. Un client fă. Facem jumate-jumate.
  
    Clientul, oualele sau oualele - clientului? Ca nu prea sunt sigur.
  
Deci, daca aveti oua, fiti cu bagare de seama oameni buni. La Brasov suntem in criza de oua!

Actualizare: Uite de ce suntem in criza de oua....ca il tot baga astia pe Adrian (Nastase) la puscarie. Pentru a doua oara chiar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu