joi, februarie 16

Based in me

  Nu ştiu voi cum sunteţi, dar eu cînd îmi place de cineva, nu ştiu dar devin ....un pic nesimţit, un pic neatent, un pic înganfat, un pic dispreţuitor, un pic nedrept, un pic aiurit, un pic nelinistit, un pic visători si toate picpicurile astea, înţelegi!?


  Acum, nu ca as fi căutat soluţii dar, am descoperit ca după ce mă indragostesc devin un pic prea nesigur pe mine, un pic prea vorbăreţ, un pic prea mult îndrăgostit, un pic prea cu capul în nori, un pic cam prostuț, la fel de neatent cu ea ca si atunci cînd îmi plăcea. Si toate picpicurile astea m-au ajutat mereu;.......sa o pierd!

  Nu ca as fi căutat soluţii, dar am observat ca imediat după ce o pierd, devin: un pic pierdut, un pic prea sigur pe mine, un pic mai matur, un pic mai plângacios, un pic mai reflexiv, un pic prea atent cu ea, un pic prea orgolios pentru a-i spune ca am greşit, un pic laș, un pic prea iubitor de trecut....si în loc sa o pierd doar un pic, cu toate picpicurile astea reuşesc sa o pierd cîte un pic......de tot.

   Am mai căutat soluţii dar de fiecare data după ce totul se termina încep sa devin un pic mai insuportabil, un pic mai rauintentionat, un pic mai afemeiat, un pic mai machist, un pic mai reţinut, un pic mai reflexiv, un pic mai bătrân, un pic mai schimbator, un pic mai prieten cu ea, un pic mai înţelegător, un pic mai ascultător,un pic mai Eu. 
  Si în loc sa caut sa mă indragostesc de alta sau sa schimb ceva în toate picpicurile astea, tot ce reuşesc este sa mai adaug cîte un pic din ceva nou peste toate picurile vechi sa trag linie si sa vad ca rezultatul este mereu acelaşi, nici măcar un pic diferit de ultima data.

 Si totuşi, partea buna este ca mă dezindeagostesc un pic mai uşor. Iar partea rea ar fi ca mă indragostesc un pic si mai greu.


  Concluzia este clară, cu fiecare picătură sunt tot mai departe de sfârșit. Oricare al fi el sau sub ce forma.
Așa ca iubiţi-mă doar un pic mai mult, va rog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu