vineri, februarie 17

Vreau o șotie/prietene care sa nu mă "mămească"

  


   Urăsc multe lucruri în viaţa dar printre cele mai urîte în capul meu rămân femeile care cred ca știu totul. Si nici nu mă interesează dacă chiar este așa, pentru ca stresul sa trăiește cu ea în fiecare zi mă termena. O sa redau o conversatie, știu unii or sa zică "domne asta este preocupare", poate dar nu prea.

Ea - "Ai sunat la aia cu maşina?"
El - " Nu"
Ea - "Pai suna"
El - "Sun"
Ea - "Pai suna acum, de ce nu suni?"
El - "Sun pe urma"
Ea - "Suna acum sa te vad eu"
El - "Lăsa ca știu eu ce am de făcut, sun mai târziu"
Ea - "Da suna acum, de ce nu suni acum?"
El - "Pentru ca este prea devreme"
Ea - "Ba, aia sunt deja la birou"



Ea - "Pe aia cu pufuletii i-ai sunat?"
El - "Nu"
Ea - "Pai de ce nu-i suni?"
El - "Lăsa ca îi sun eu"
Ea - "Pai sa nu uiti"
El - "Nu uit"



Ea - "Da tu azi ce faci?"
El - "Am treaba"
Ea - "Ce treaba?"
El - "Sa cumpăr o chestie"
Ea - "Ce chestie?"
El - "Pentru mașina"
Ea - "Aaaaa!"
El - "Si pe urma vine cineva sa mă ia"
Ea - "Aaaaa! E bine așa"



Ea -"Da-mi bani."
El -"Da puiu"
Ea -"Sa nu uiti sa îmi dai bani"
El -" Da puiu"
Ea -" Pentru pâine"
El - "Da puiu"





Si ca adio:

Ea -"Hai ieși ca e târziu"
El -"A!"
Ea -"Ai sunat la aia"
Tot ea -"Ai zis ca suni"
Din nou ea -"N-ai sunat. Suna la aia"
El - "Sun"
Ea -"Pai cînd"
El -"Nu am numărul la mine în telefonul asta"
Ea -"Hiiii!"
Tot ea -"N-ai numărul?"
Din nou ea - "Si acum ce faci"
El -"Lăsa mă asta e problema mea, rezolv eu"
Ea -"Mă sa vii pînă vineri"
El -"Om vedea"
Ea - "Mă pușlama"
El ii face semn din cap ca vine.
Ea -"Nu cred eu"
Şoferul da sa plece, el își aduc aminte . Deschide ușa si o sărută.
Ea -"Sa vii pînă vineri, auzi!"

Fără concluzie.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu