luni, septembrie 9

S-a pierdut Vara. Când a fost văzută ultima dată purta...

   M-am culcat într-o noapte mai acum câteva zile cu ferestrele larg deschise în lumina caldă a luni. Am tras un cearșaf lângă mine în caz de ceva si m-am trântit leneș pe pat, așa cum fac de obicei. Iubesc nopțile de Vară în care adie vântul si este un pic răcoare, dar în noaptea aia m-am trezit mort de frig. Am închis geamurile, am tras perdelele, am pus un tricou pe mine și m-am învelit până la gât. Deabia am reușit să mă încălzeasc până cand a trebuit să ma trezesc din nou.

   Și tot așa au fost si nopțile care au urmat. Până când cineva m-a anunțat că Vara a plecat. Ce decepție, acum când începuse să îmi placă mai mult. Cum este posibil ca Vara să plece singură? Probabil cineva a furat-o. Asta este: "Cineva ne-a furat Vara!"

   Dacă cineva o vede, este rugat să ia legătura cu orice emisiune Meteo. Când a fost văzută ultima dată, era în drum spre mare, avea picioarele goale și unghiile roșii se jucau timid în nisip. Pe cap purta o pălărie de soare cu o panglică plină de flori. Avea niște pantalonii scurți, foarte scurți de culoarea cerului, albastru; foarte albastru. Și purta un tricou alb ca norii, care plutea pufos pe sânii ei goi.

   Probabil că dacă ar fi mers la plajă, ar fi făcut topless și in loc de pantalonii scurți si-ar fi pus un costum de baie cât mai colorat. Foarte colorat. De obicei poartă cu ea un zâmbet larg, ca apusul de larg pe care îl asortează cu doi ochii verzi ca marea care au o sclipire de bucurie sub marginea invălurită de vânt a pălăriei.


  Seamănă exact cu fata aceea de care te îndrăgostești mereu când mergi la mare. Vocea ei este ca o vioară într-un karaoke pe o plajă lângă mediterană. Buzele ei au gust ce cireașă și pepenele galben. Părul îi miroase a Head&Shoulders de mentă. Iar mâinile ei, - Oh mâinile ei! - mâinile ei  au gust de plăcintă cu mere stafide și zahăr vanilat. Are mersul iute și ii place să stea toată ziua în apă, ridicând temperatura cu fiecare saritură de val. Este ca un vis desculț pe un câmp de gazon verde si ud, într-o seară cu lună plină și inghețată de straciatella.

   Când iese pe mal, nu are stare, și sare in toate părțile, se joacă voley cu gașca, face castele de nisip cu copii, aleargă pe plajă cu iubitul ei, Soarele. Când obosește se întinde lângă Soare cu o carte bună în brațe iar câteodată adoarme învelită cu căldura lui până la asfințit. 

   Seara, iese pe plajă la povești, sau se pierde la terasele de pe faleză până târziu. Adoarme goală în apartamentul ei pe care îl împarte cu o colegă, Luna și cateodată se trezeste o dată cu zorile  să îl vadă pe Soare cum iese gol din Mare. 

   Are mulți prietenii si în fiecare an își face alții noi. Îi place să se îmbrace colorat, albastrul senis, verde mediteranean, alb pufos sau galben nisipos. Îi plac vacanțele la mare și la munte, pescuitul, sau ieșirile în parc. Este întotdeauna îndrăgostită și îi molipsește pe toți cu o stare asemănătoare. Ii place să trândăvească la prânz pe șezlongul din terasă sau în vr-un hamac cu o limonadă alături. 

Niciodată nu este singură și unde apărea ea fiesta durează și durează și durează. Toată lumea este fericită,  distracția este totală și zilele sunt lungi. Foarte lungi. 

In fiecare an, odată cu sfârșitul vacanței, dispare pentru 9 luni și in fiecare an, cam in aceeași perioadă apare din nou și totul începe de la capăt. Vacanța, distracția, prietenii, nopțile albe, dragostea de viață, fetele drăguțe, cerul ăla albastru cu norii aia de vată pe băț. Așa că m-am hotărât să fac o campanie să vedem unde a plecat și dacă este posibil să se întoarcă mai devreme la anul. Plizzzzzz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu