vineri, ianuarie 11

Opriti Lumeaaa!!!

"Opriți Lumea!!! Nu mai îmi place, vreau sā mā dau jos!!!"

De cate ori nu ti-ar fi plăcut sa zici una ca asta.. Hei amice, asta nu-i un carusel în care plătești și te distrezi 5 minute... Ai intrat... Ești intrat!!


am ajuns la un moment... din ala in care zici cuvintele de mai sus scrise. dar pe langa faptul ca vreau sa opresc lumea este doar ca vreau sa vad cum fac sa vreau o schimbare, vreau sa mi-se întample ceva grozav, vreau sa am un job, vreau sa ma căsătoresc cu o fata care sa ma "iubească" pentru ce sunt eu, vreau sa încep o casa, vreau sa îmi iau o mașina mai mare deoarece vreau un copil, si mai vreau tot odată un fond de garanție pentru o pensie pe viata, mai vreau și... ma rog, cam asta vreau. nu conteaza cum o voi reușii, nu contează ce se va-n tâmpla, eu vreau...  Oare???
Oare asta vreau??? vreau sa alerg toată viata după astea doar ca sa fiu in rostu lumii, un pic mai presus decât tine si ajungând acolo la pragul destinației scobindu-mi ghetele de cadavrele colegilor, prietenilor etc???
           
"-Hei, opriți lumea, acuma chiar vreau sa cobor, gata... dom' șofer, taxati-mi biletu', io cobor la următoarea stație...

- Îmi pare rău fiule, taxatorul nu exista, și următoarea stație... este mult prea departe. asa ca ia de la mine un sfat... cautați locul cel mai confortabil și așteaptă cum știi tu mai bine, până vom ajunge ...."

...deci nu exista taxator, deci nu exista următoarea stație cat mai curând!!!.... opa... atunci am de gând sa fac o schimbare... știi ce, o sa las deoparte ghetele astea și o sa încalț niște adidași... asa îmi va fi mai ușor sa sar peste obstacole, și MAI UȘOR SA AJUNG LA COLEGII ME SA-I AJUT, în loc sa-i calc în picioare... până la urma urmei, tot la aceeași destinație ajungem, indiferent de câte case, bunuri materiale am aduna...


think twice... 



by ///made///of///steel///

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu