miercuri, ianuarie 9

Femei...1 leu

  Astăzi eram în autogara, aşteptam autobuzul. Din sau de atâta așteptare a început mi se facă foamea. Arunc o privire în jur și așa pe la jumătatea distantei vad un nene cu o ladă de covrigi. Zic, buuunnn. Mă ridic de unde stăteam sa merg după covrigi. Când mă uit mai bine, în dreptul covrigilor era deschisă o ușă pe care scria: Femei...iar mai jos - 1 leu.

  Deja începusem sa am dubii, adica ce au de a face covrigi mei cu femeile....deși dacă mă gândesc mai bine prețul era mai mult decât satisfăcător. Unde mai gândești tu femei la 25 centi de euro? Aproape ca începusem sa mă gandesc ce sa îmi iau? Covrigi sau vreo 2-3 femei?Ca dacă tot sunt cu bani la mine....

  Oricum cred ca o sa îmi iau covrigi....nu de alta dar tata m-a învățat că dacă ceva este subevaluat cu siguranță exista ceva în neregulă cu acel ceva. Si aici subevaluarea era una destul de considerabila si de luat în calcul. Adică femei la 1 leu? "Sigur sunt urate" mi-am zis. Deci...iau covrigi.

  Mă ridic, si ma apropii de postul ambulant de covrigi. Ajung, si când sunt în fata vânzătorului cu mâna întinsă sa fac plata pentru câțiva covrigi....deodată "Beah!" îmi trece toata pofta. Vânzătorul de covrigi vindea si....Femei la 1 leu. Știu nu ar trebui sa fie nimic așa de groaznic care sa îmi provoace o repulsie asa de mare pentru covrigi lui, cel putin nu pentru mine care sunt acuzat saptamanal de misoginism si toate alea dar pâna la urma cu toate ca nu-i nimic asa de rău în Femei la 1 leu, am si eu limita mea....Pai când ajungi sa citesti mai bine si vezi ca de fapt înainte de femei 1 leu scria mic WC iar înainte de 1 leu deabia se ùtea citi INTRARE....crede-mă, motivele sunt destul de întemeiate.
  
  Eu înțeleg ca omul vrea sa economiseasca personal si poate si hârtie (covrigi erau tot un leu) dar frate, meseriile astea doua sunt incompatibile după părerea mea. Si nu sunt un silos dar pe bune, vrei sa imi dai mie covrigii cu aceeași mîna cu care ai luat bani de la doamna roscata si menopauzica care tocmai ieşea de la toaletă? No way! Mai bine sug un turture....

 P.S. Pentru cine nu a înţeles, pe foaie scria: WC FEMEI, INTRARE 1 LEU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu