miercuri, ianuarie 23

Din categoria "Mama ce proști mai eram" , noile aventuri ale lui Iba siprietenii lui.

  Zile de vacanță au trecut de mult,totusi eu mai eusesc sa imi fac timp de stat la un ceai cu prietenii. Asa ca una peste alta am ocazia sa aud fel de fel de "povești" de-ți vine sa dai cu căciulă de pământ. Uite de exemplu, urmatoarea istorie mi-a povestit-o un prieten bun zilele trecute si incepe cam asa:
  "Era anul....1990 si ceva. Eu eram la liceu prin clasa a 9 iar într-o seara am rămas singur la apartament in oraș cu doi prietenii buni. Bani nu prea aveam ca asa era pe vreme aia, dintre toți, doar eu mai aveam vreo 12 lei. (lei paralei, roni...cine mai stie ce nume purtau atunci, bani.). Vroiam sa mâncam de banii aia, sa luam si noi niste pâine ceva, ca ne era foame. Oricum ideea asta a durat pana când unul dintre noi sa gandit  ca ce ar fi sa invitam niște fete si sa facem o petrecere. Doar eram singuri acasa...iar in filmele alea americane de le tot vedeam aunci, gen American Pie (bun fim, prima parte zic) petrecerile alea mereu se lasa bautura si femei in funduletul gol. Nu aveam internet nici telefoane ca acuma asa ca ce zic prietenii mei:
"-Ma, eu dacă aveam internet vrajeala câteva sa vina sigur"
"-Si eu la fel" zice si celălalt.
Așa ca am mers la internet. Era cam 3 lei jumătatea de ora. Le-am luat câte o jumătate la amândoi. Ceva trebuie sa iasă, mi-am zis. (Sincer, parca ii vad alergand cu balele târâș ca un câine infometat de stapan, la primul internetcafe ce le-au ieșit in cale. Pe vremea aceea era câte unul la fiecare colț de strada. Sigur in momentul ala nici unu dintre ei nu mai gandea cu capul. Barbati...)
"- Si?" Ii zic, "ce s-a întâmplat."
"Pai după o jumătate de ora primul dintre ei, sa ii zicem Ozo, zice
"- Frate uite eu aproape ca o vrăjisem pe asta. Venea sigur..."
Celălalt nu se lasa cu nimic mai prejos:
"-Eu am vorbit cu unele, aproape ca le convinsesem...daca mai aveam putin sigur veneau. Da sigur"
"-Si?...ce ai făcut ma pina la urma?"
"Ce sa fac, am facut ce ar fi facut orice prieten bun daca ar fi fost in locul meu....le-am mai luat câte o jumătate de ora la fiecare."
"-Si?...a ieșit ceva, nu?"
   "Frate....in seara aia am făcut....(pauza)....primea mea.......mămăliga. Nu mai aveam banii nici de pâine asa ca a trebui sa facem ceva de mâncare. Am făcut niște mămăliga...vai mama ei, era numai malai. Cred ca si a doua zi când am căc*to, malaiul era încă uscat de la câte gogoloaie avea in ea."

Concluzia: "Bă cât eram de disperați!" 
   După ceva timp, de dat asta aveam internet acasa. De mult deja. Am rămas iarași singuri acasa. Parca ne vad pe amândoi cu statusuri de genul "Singuri acasa...cine vine si pe la noi?". 
  Deja va gandeati...sa vezi cum sar astea pe voi,aaaa?  
"-Ozo ținte bine ma" ....ma uit la el si ii mai zic o data "-Ozo ținte bine bă. Ținte bine de chiloți ca vin astea si-ți mănănca cucu. Ținte bă bine!"
  Frate ce vremuri, ce naivitate, ce viața. Pe bune, stiu ca mulți or sa citească si or sa zica "ce porcarie" sau "ce oamenii prosti" iar prea puțini o sa înțeleagă ca anii aceia, pentru noi au fost cei mai frumoși ani. Așteptând la tine acasa, cu un status de 2 lei sa vina sa ți-o tragă si tie cineva...si nu venea. Si nu a venit niciodată...dar chiar dacă tu erai capabil sa faci aceeași chestie idioată si data următoare când rămâneai singur acasa. Și stii ceva....pana la urma nimenii nu știe cum s-a terminat;pâna la urma....
  Și chiar dacă ar ști...tu poti sa fii sigur ca nu o sa spună niciodată prea mult. Așa erau oamenii pe vremea aceea, asa era totul. Simplu la pătrat. 
  "Mama ce prosti mai eram!"

Pentru cei care nu au uitat cum a fost, v-o dedic: Stefan Hrusca - Doamne tineri mai eram

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu