duminică, ianuarie 27

cel mai fascinant Eu, care nu l-am cunoscut vreodata...

Eu ma întreb...

- Alo, cine esti? (buna intrebare!)

Sunt persoana care trebuia sa ma fi cunoscut de mult, cu multi ani in urma.
Sunt acela care, daca as fi fost in locul tau in acel moment cand aveai 6 ani urcat in acel pom; nu mi-as fi taiat craca de sub picior.
Sunt acea persoana care as fi invatat la scoala si as fi fost premiant, nu ca tine... cum tu ai esuat (mentiune).
Sunt acea persoana care as fi luptat din rasputeri pentru a face lucruruile bine (cat de simplu ar fi). Da-mi voie sa ma lăfăi cu faptul ca, sunt acela care mi-as fi iubit bunicii asa de mult recunoscand-ule toate eforturile facute si traite alaturi de mine.
Sunt acela care m-as fi opus din rasputeri sa fiu un lenes netrebnic fata de viata.
Sunt acel TU care m-as fi purtat exemplar cu fratele pe care-l ai.
Si tot odata, sunt acel fiu care de câte ori le-ai tipat, vorbit urât sau chiar si judecat parintii, eu in loc le-as fi adus o floare si un "Sarut-Mana mama/tata".
Sunt acela care m-as multumi cu ce imi aduce ziua, si nu mereu cârtind asupra soartei mele, si cat de nenorocit sunt (nu esti nenorocit, esti doar un ignorant)
Sunt acea persoana care, atunci cand cad, ma ridic, si nu m-as uita in stanga si in dreapta, ca o fiara salbatica, cautand tinta spre care s-o sfasii (vezi domne.. Ti-a pus piedica si deaia ai cazut)
Sunt acea persoana, care desigur ar stii cum sa intretina o relatie cu o persoana de sex opus, si sa faca sa creasca acea relatie...
Sunt acea persoana delicata, politicoasa, cu gusturi bune, atenta, iubitoare, rabdatoare, ne-barfitoare, milostiva, grijulie, prietenul prietenilor, darnica, curajoasa, o adevarata persoana...

Vrei sa continui??
Nu vrei, pentru ca in continuare vor venii mai multe din astea genu' "ceea ce tu nu esti"
Asa este, viata trece, si cealata persoana (care sunt eu) merge paralel cu tine, ca si cand batandusi joc de tine... "hei, acolo ai dat gres", "hei cretinule, nu vezi ca acolo era invers", "doamne, ce minte creata".... etcetera.. si îmi pare rau ca nu pot lua volanul vietii, pe care il ai tu... si sa ma tamponez cu tine... sa vezi cum ar trebuii sa actionezi in toate situatiile esuate si date gres... eu merg inainte... partea dreapta, cea buna, iar tu; alergi hai-hui, virând cand la stanga cand la dreapta...

cum ti-am mai zis, eu, sunt doar parte buna a firii tale, care, din pacate nu pot decat sa merg alaturi de tine, paralel... depinde de tine daca vrei sa intri pe drumul meu sau nu...

think twice...
"Sunt persoana care trebuia sa ma fi cunoscut de mult, cu multi ani in urma... Cu toate ca am fost alaturi de tine si sunt in tine, este doar alegerea ta... Doar a ta!"

///made///of///steel/// 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu