vineri, octombrie 21

Cum sa ii faci un control oftalmologic mamei tale.


   În majoritatea cazurilor si fara exceptie, toți aveți o mama curioasa. Zic aveți pentru ca astăzi a mea o sa fie folosită drept exemplu. Mama mea are probleme de vedere la doar 53 de ani. Sa va dau un exemplu:
  

   Vara asta, după vacanța, imediat ce ajung acasa si mă ridic de la masa, mama mea mă apostrofează
 "- Nu mi-ai arătat si mie nici o poza din vacanta..."  zice.
 

  Clar, pentru ai dispersa orice preocupare în legătura cu ce a făcut odrasla ei scumpă pe colo si pe colo bag repede o sortare rapidă in mare a pozelor si încep un slideshow. Pe fastforward, in caz ca mi-a scapat ceva, "mai stii". Prima problema intervine rapid:
  "- Ai răbdare un pic sa mă duc după ochelari. Sa nu dai de aici."


   O data revenita, cu ochelarii pe nas ca bunicuta lu' Scufița Roșie, imi da voie:
  "- Da-i mai încet ca eu nu mai sunt tânara ca tine si nu am timp sa le vad bine."
 

   Pe un ecran de 21" nu poți sa le vezi bine?  
   Asa ca va dați seama cu ce față primeşti următoarea afirmaţie cînd vizualizezi linistit (deoarece ai impresia ca mama ta "nu vede ea pînă aici" citez din mine) un profil de facebook de la vreo tipa (ne)cunoscuta îmbrăcată sau mai puțin îmbrăcată care îți cere prietenia si o auzi pe mama ta:
     "- Cine e aia? E Lily a noastră?"
   

    Hait! Adică nu vezi o poza fullscreen pe un ecran de 21 de inchi da pe asta de 5*5 cm ai vazut-o? Si asta nu este tot pentru ca după ce îi raspunzi un "Nu!" iritat, adaugă:
   "- Pai am zis eu ca nu este ea ca prea e dezbracăta" adăugând la sfârșit "sărmana"
   

  WHAAAAAAATTTT? Cummmmm adica frateeeee?!?
   

Control oftalmologic pentru mama 2

    Si asta nu este tot. Zilele trecute vorbeam cu cineva pe messenger si intra mama. Din instinct, las mess-ul in bară. "-Doar nu vede dumneaei ce scrie acolo atât de mic" îmi zic. Vine sa îmi repovesteasca nu știu ce întâmplare cu o mătuşa, mama nu știu cui, din partea lu' nea ixulescu. Tipa cu care vorbeam începe sa îmi scrie si tot ce scria începe sa apară in colţul din dreapta jos cu litere de o şchioapă. 

   Nu mă deranjează, "nu vede dumneai pina acolo". Însă mama, agila ca de obicei, observa mişcarea pe colţul din dreapta, se opreşte din povestit, focalizează, bagă un zoom x2500, optic, adaugă stabilizator pe obiectivul cu lentila Carl Zeiss sau mai stiu eu ce efecte a facut ea acolo, apoi imi spune:
 - "Vezi ca îți scrie una acolo." (ufff! zic) si continua " Uite ce zice ca dacă mai stai mult ea pleacă la somn ca mîine se scoala trezeşte la 8" zice ca si cum eu nu sunt capabil sa citesc scrisul ăla atât de mic. Normal ca am rămas....douapuncte0mare (adica asa :O)
   

   I-am zis: "Mama te rog, du-te la oftalmolog, la vârsta dumitale sigur ai o problema cu ochii. Vezi prea bine!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu