miercuri, octombrie 5

Econom vs. Zgârcit

Sunt fan Hagi Tudose

  Citepdata sunt (deși nu vreau sa par) un om destul de zgarcit.
  Mă zgarcesc si eu la bani mulţi, la mîncare, la băutură (nu va atingeți de Shandy-utile mele).Asta vară chiar m-am ofticat cind am pierdut 40 de lei la mare. Dar frate, cum poți sa te bucuri ca ai economisit 0,75 centimos de euro? Pai biletul pînă acolo te costa cel puţin 1.50€ sau asta nu ai calculat? Pe bani astia (1.50*2) ai fi putut sa îţi iei una din Centru cu doua arome si cu topping de capsuni, sau....ai putea sa mergi pe jos pînă acolo cîţiva km si sa îţi iei de toți ..........îngheţată;poţi sa îţi cumperi 12 ca sunt la oferta, si oricum eu nu îţi cer bani pe idee.

Singura problema este ca tu, dragul meu prieten te consideri econom iar pentru tine eu sunt zgarcit deoarece îmi beau berea singur. Da, singur, dar linistit.

Pofta buna la inghețata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu