joi, octombrie 20

Practic vs. Teoretic

    Pe tine ce te-ar face sa îți schimbi poziția în raport cu un lucru care te dezgusta? Si mult. Teoretic toti avem un pret, practic cerem cam mult dar pînă la urma ne vindem pe prea putin.


   Sunt persoane care spun:
  "- Nu as face cutare lucru pentru nimic în lume"
    Alți...
  "- Nu as face asta nici pentru 1.000.000 de lei/euros/dolari/yeni japonezi sau fiecare cu propriul lui curs valutar. Fiecare poate spun ce vrea, oricum este o presupunere, nimeni nu o sa îți ofere niciodata nici măcar jumătate din bani astia. Iar tu, sa fim sinceri, te-ai prostitua pe multmaiputin% din ei.
  
  Scriu asta în urma undei discuţii pe care am avut-o cu prieten săptămîna trecută, despre o localitate unde nu i-ar placea sa locuiasca nici în ruptul capului. Asta la începutul discuţiei, pentru ca pe parcurs a reușit sa găsească soutia (pretul).Hai sa redau cîteva rânduri din discute:

 

              -"Nu as locui aici in viata vietilor mele 
                        -"Este dezgustator"
                                  -"Uras orasul asta"

Totusi dupa cîteva minute, tot el vine si cu soluţia:  
                   -"Doar.....în caz ca mi-ar ieşi moca"

   
     I-am spus ca dacă este sigur de asta. S-a gandit încă cîteva secunde si mi-a răspuns:
   
                         "- Efectiv" 
    Apoi cred ca si-a mai făcut un calcul si a văzut ca s-a vândut cam ieftin, asa ca a mai adăugat cîteva bonusuri:

   
       - "Hmm......dar însă........"
        - "sa nu plătesc căldură, nici intretinerea nici....."
        -"...a, si nici garaj. Nimic!"
        - "Totul gratis"
        - "Asa da!"
     Parea multumit.
   Am vrut sa vad ce preț are, asa ca din lipsa de preocupare m-am apucat sa fac un calcul.Sa zicem ca ar fi cam 1000€ pe luna (înjur), el are 20 de ani (înjur) sa zicem ca prin absurd ar ajunge la 100 de ani (omul vrea sa se căsătorească la 83 ca Duquesa de Alba) ar fi cam 960.000€ (rotund, înjur de 1.000.000€). Si uite asa ajungem ca în bancul cu "Teoretic versus Practic" (înjur) si acuma întreb:
   -Teoretic, tu ai spune ca nu ești o curva pentru ca Nuuuu! te-ai culca cu unu/una pentru 1.000.000€, teoretic. Dar practic....cred ca ai sta pe gânduri dacă ai fi pus în fața situației. 
   Pai logic, tu o sa zici ca nici nu ti-ar trece prin cap niciodata, dar acum sa o luăm omeneste, de ce sa te vinzi pe 1.000.000€ in rate cînd poți sa-i câstigi într-o ora....maxim doua, o zi, ce mai in sus in jos, dar mai trebuie sa astepti 83 de ani (teoretic). Eu zic sa nu fi prost si sa accepti. Fiecare din noi am face-o.
 

   Concluzia?! Eu cred ca, curvele fetele de companie sunt cele mai sincere persoane. Pai pe bune; își recunosc singure valoarea si nu pun un preț exagerat de absurd (1.000.000 ) pentru a face ceva normal. (ele sex tu sa locuieşti în Coslada).
   Asa ca haideţi sa lăsăm ipocrizia la o parte si sa începem sa fim teoretic măcar, mai sinceri cu noi insine si cu ceilalti nu nişte curve la preț de lux.

       P.S. Teoretic vs. Practic - bancuri cu Bula
 Intr-o zi Bula il intreaba pe taicasu care e diferentza intre teorie si practica! 
Acesta ii spuse:
-Pai ma Bula ia cheam-o pe mata!
Vine masa si incepe tacsu:
-Auzi draga e un neamtz dasta de zice k da 1.000000€ pentru o dama care sa ii tzina companie intr-o excursie,ce zici?
-Pai eu stiu ar prinde bine 1.000.000€ in casa
-Acum cheam-o si pe sorta!
-Auzi draga e un italian care zice k da 1.000.000€ pentru o dama care sa ii tzina companie 3 zile intr-o excursie,ce zici?
-Pai tata ar prinde bine 1.000.000€ in casa!
-Acum cheaml pe fractu!!
-Itic e un turc dasta de zice k da 1.000.000€ $ pentru o dama care sa ii tzina companie intr-o excursie de vreo 4 zile,ce zici?
-Pai ma duc frate, decit sa stau sa am grija d ebunica pe batatura!
-Acum sa itzi explic Bula: 
-Teoretic noi avem 3.000.000€ in casa dar practic avem doar 2 curve si un poponar! 

Cu dedicatie pentru prietenul meu "facutdinfier": "Pot nu?!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu