duminică, octombrie 9

Steve este mort, trăiască Steve

  Săptămîna asta am fost bombardati mai ceva ca Irak-ul de americani, cu mesaje legate de moartea lui Steve Jobs. Nu sunt un imprezentabil, este păcat, dar nu îi înţeleg pe cei care îi plîng "urma". 
   Texte de genul impaienjenesc mii de pereţi de facebook: "Vai tu, mi-am luat si eu aifon 4 si nu mai pot domne' ca sa vezi o murit Steve tocmai acum, mă simt asa aiureaaaa." Dacă cumva murea anul trecut nu era problema, tu atunci nu aveai Facebook....si nici iPhone.


Sau mesaje tip:
"Bill si-a luat adio de la cel care i-a fost coleg, prieten si competitor."
 Si de la rude nu? Ca nu am vazut nimic scris despre asta. Acum a murit, ce importantă mai are dacă si-a luat sau nu adio si de la cine, cînd era viu? 


Am mai văzut un alt mesaj recomandat:

"Trebuie sa vedeţi filmul Pirates of Silicon Valey" zice.
  Cînd o sa moara Băsescu o sa ne recomandati Toate pinzele sus sau Pearl Harbour?  Asta pentru cei are încă se întreabă cum a dispărut flota româna.


  Si la final, mesajul care cel mai mult mă călca pe nervi:

"¡Sad!!! Steve Jobs 1955-2011"
  Cum poţi fi asa ipocrit? Dar pentru miile de persoane care au murit în aceeaşi zi, de foame, de cancer, în urma vreunui atentat, sau de orice alta boala, de ei, de ei nu ți se întristează sufletul, nu? Come on!
 (Conform statisticilor mor intre 150.000 - 300.000 de oamenii pe zi in toata lumea)
  Toate astea fiind zise, mersi Steve pentru primul, al doilea si acum al trei-lea iPhone, știu ca nu o sa îmi plăteşti nici măcar o luna de abonament dar te rog un lucru....sper ca antena de la 4S funccioneaza asa cum trebuie, altfel nu știu dacă o sa te poți odihni chiar în pace. 

Goodbay!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu