vineri, octombrie 7

Fereastra "sile" sau fereastra linistita

   Astăzi am mers sa montez o fereastra. De fapt eu am mers ca sa îl duc pe cel care trebuia sa monteze fereasta. Un bulgar, pe nume Stoian. 
    O data ajunşi la adresa respectivă, am realizat ca numărul pe care îl căutăm (21) nu exista. Şeful de lucrare a venit cu lămurea: " Este clădirea de pe colţ." întreb: " Cincisprezece" răspuns "Cincisprezece este?" răspund: "Da" confirma: "Atunci acolo este, cincisprezece"
    O data ajunşi la etajul respectiv recepționista ne spune ca pînă la 11 nu putem intra. 
    O data intraţi ne-am dat seama ca fereasta termopan pe care am aduso este mai mare. Doar un pic, 5 centimetri.Maxim 10.
    O data făcută constatarea a venit si explicaţia Şefului de lucrare: "- Scoateţi si voi un rînd de cărămidă sau rupeţi tavanul. Un pic."
    O data ce am văzut ca este de munca am făcut ce-am făcut si am plecat la o cafea. (de fapt era un Cola-Cao dar suna mai interesant cafea)
    După toate astea a trebui sa merg sa iau geamurile (ca la noi la nimeni, fereastra venea fără geamuri) si asta este ceea ce vroiam sa subliniez. Şeful de lucrare mă suna si îmi spune:
"- Gogue, du-te repede (repede ca la noi toate lucrurile se fac re-pe-de)  la fabrica X si comanda doua geamuri 4-6 sile"
    Nimic ciudat nu? La fel am zis si eu dar ca sa mă asigur am zis sa îl întreb pe colegul meu, bulgarul Stoian, încă o data înainte sa plec, pentru ca marca geamului era greu de ținut minte si nu vroiam sa fac comanda greşită. 

  "4-6 sile" îmi spune Stoian,după care vine cu lămurea "sile este că geamul nu aude ????"  :| no shit!


    P.S. Pentru cine nu a înţeles, Sile = silence (în spaninglish "ence" se citeşte "e" si atât) Din cauza asta am devenit fan Pluteanu, cu toate ca Ferestre Linistite suna am aiurea. 


   A, o ultima lamurire, de fapt nu erau 4-6 Silence, era 4-8 Silence. În caz ca vrea cineva sa îi montam o fereastra linistita :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu