luni, octombrie 17

De ce sa nu alergi dupa...



...după autobuz de exemplu. 

   Cine nu a alergat în viaţa lui după un autobuz, mai ales în România. De fapt formularea este greşită, întrebarea corecta ar fi: "Cine nu a alergat sa prindă un autobuz?" 
   Deci sa va explic de ce nu este indicat acest lucru. Nu, nu ştiu dacă poţi sa racesti la plămîni, nu este o problema de sănătate, este o problema de......psihic. Exact!
   Vineri am ieşit mai devreme de la servici ca sa prind autobuzul de fără un sfert (15.45). Am plecat în grabă, alergand (primi cîteva cinci - şase metri) apoi printre gafaieli mi-am auzit psihicul vorbind cu mine însumi. Discuția era asa:
 "- Eu sincer nu ştiu de ce fugim frate, oricum îl pierzi nu vezi ce ora este, sau vrei sa îl vezi de mai de aproape cum trece?"
  Evident avea dreptate, era târziu si oricum dacă tot îl pierd era mai bine sa îl vad de departe cum trece si nu printre gafaieturi cum imi pleaca de sub nas. Asa ca mi-am băgat piciorul si am schimbat viteza. 
  Acum o sa sar peste si o sa va spun alta concluzie pe care am invațat-o în aceeaşi zi. 


  Da, este de tot cacatul sa fugi si sa îţi plece autobuzul de sub nas, dar ştiţi ce este si de mai tot cacatul? Sa nu fugi si sa îţi plece autobuzul de sub nas. O sa ziceţi ca nu  am pic de logica, dar staţi sa va explic. Pai exact cu cîţiva metri inainte sa ajung în staţie am văzut cum trece autobuzul si printre scrajneli de dinţi, am auzit psihicul bombanindu-mă: 
"- Frateeee! Ce fraier eşti! Daca fugeai măcar primi 100 de metri acum am fi prins autobuzul!!!"

Concluzia o trageţi voi, eu astăzi trebuie sa fug ca sa prind un autobuzul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu