joi, decembrie 22

Ikea si mama ei.


 Săptămâna trecută am fost în Ikea sa cumpăr (doar) doua scaune si o masa. Am intrat si ca sa scurtez m-am îndreptat spre primul birou care mi-a ieșit în cale. Am întrebat  scaunele mele si mi-au zis, "...intra pe acolo, mergi drept si la dreapta este biroul de Informații. Întreba acolo." 
   Buuun! zic. Si rapid. Mă îndrepta sper locul indicat, întreb pe unu de acolo si zice: " aaaa, pai trebuie sa intraţi dumneavoastră în magazin, sa va uitaţi la expoziție, alegeţi ce va place, notati pe o foaie locul unde se afla în depozit si pe urma veniți aici si le luaţi.Simplu nu!" Daaaaaa!
  "Bun si intrarea la expoziție?" zic. "Aaaa, pai uite aici la dreapta mergeţi înainte, o sa vedeţi nişte săgeţi care va indica contrariul, dumneavoastră mergeți înainte pînă, la sectorul cu mobilier."
  Bun. Mă duc, vad, notez: scaun haufman, culoarul 3, masa ropenustiuce, placajul culoarul 22, picioarele culoarul 21, suruburi culoarul 20. Simplu nu! 
  Bai nu chiar! Pai pe urma mai urmează: treci pe la casa, lînga casa dacă vrei ai îngheţată, 50 de centimetri, lînga îngheţată au Hot Dog, lînga hot dog au răcoritoare, între răcoritoare si maşina de floricele au mașina de....făcut facturi....pe urma parcarea....si pe urma iau un şir întreg de indicatoare ca pînă ieşi la autostrada mai treci de 2 ori pe la mașina de îngheţată, suc, hot dog, facturi, floricele, WC. (Nu neaparat in aceasta ordine.)

Concluzia!? Am cheltuit jumătate din cît m-au costat scaunele haufman si masa pe îngheţată, hot-dog, floricele iar cealalta jumatate pe autostrada, pentruca a trebuit sa o iau pe cea cu plata ca sa ies pînă la urma de acolo. Asa ca data viitoare merg în El Corte Ingles (in traducere: Mall scump) O sa coste la fel doar ca fara, floricele, inghetata, bomonele si mai stiu eu ce. Si nici nu este nevoie de masina, poti merge cu metroul.

Have a Nice Fuc*ing Day.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu