duminică, decembrie 8

Ultimele trei cuvinte - "Zi mă ceva!" și consecințele lor.

   Este o frază de care m-am temut întotdeauna. De când eram copil întrebarea asta avea capcană. 
   
   "-Cine furat banii după dulapul din odaie? Zi mă ceva!"

    Acuma dacă spuneai că tu, bătaia era asigurată 100%. Era clar. Problema este că, câteodată iți datea prin cap să negi, să spuneai că nu ai fost tu. Ei bine atunci luai și mai multă bătaie decât înainte. 200%. Luai bătaie până recunoșteai că ai fost tu. Apoi mai luai iarăși bătaie pentru că ai recunoscut că ai fost tu. Și tocmai apoi luați bătaie pentru că ai furat banii. (Exemplul este o supoziție, noi nu țineam banii pe dulap)

   Peste 20 de ani însă această întrebare a rămas la fel de periculoasă iar noi bărbații în evoluția noastră nu am găsit o cale de a o evita. 

   Când după o ceartă în care argumentele ei au fost atât de clare, de evidente și de corecte (si asta este tot o supoziție. De fapt nu vor fi nici clare, nici evidente și nicidecum corecte) încât te-au lăsat mască (adică prost, fără cuvinte)  la sfârșit, întotdeauna ea o să rosteasca fraza asta:

"-Ce stai acolo și te uiti la mine ca prosu'? Zi mă ceva!"


    Acum, tu care esti în căcat până la gât ce faci? În mod normal ar trebui să îți ceri iertare. "-Iartă-mă dragă am greșit. Chiar îmi pare rău" și îți pare, eu știu că îți pare dar ea nu, ea nu o să fie mulțumită in veci cu fraza asta. O să se enervezi și mai tare. Este ca și cum ai arunca apă într-un puț de petrol care este în flăcări.

    Atunci ce faci? Varianta B ar fi să negi. Ai încercat tu să taci crezând că asta rezolvă situația, dar nu, asta nu-i o soluție nicidecum. Nu pentru o femeie. Așa că tot ce îți trece prin capul ăla mic este "-Ba nu-i adevărat. Tu știi că te iubesc."

   Iar cu asta prietene ți-ai dat foc la valiză cu avion cu tot. Pai dacă ai zis că nu-i adevărat, ea o sa își cheme ajutoare. O prietenă care te-a văzut, o mătușă care nu e sigură, dar bagă mâna in foc, pe măsa, care a auzit ea de la o vecină...sau pe tacso care are pistol și pentru care ea este "soarele meu".

   Acum nu stiu daca or să poată, dar desfășurarea evenimentelor vor fi mai drastice ca in copilărie. In afară ca vor încerca sa te bată (ea cu măsa, cu vreo 2-3 prietene si o vecină - noroc că tacso este de servici) iti vor arunca si toate hainele în stradă, iti vor interzice să o mai vezi, să ii mai vorbești si vor imprăștia zvonuri (in parte neadevărate) cu tine prin tot cartierul.

   Pentru evitarea acestor situații,  fac un apel catre toate femeile (bisexuale) din lume. Vă rog, vă rugăm de fapt, data viitoare când trebuie să avem o discuție și trebuie să răspundem la întrebări, dați-ne un test grilă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu