vineri, august 30

Dopamina - Drog interzis

  Nu știu câți ați fost într-o relație din aia în care toți aveau impresia că ești drogat si când s-a terminat chiar si tu te-ai întrebat cum dracu ai putut să înghițit o așa persoana pentru atâta timp. 


  Am trăit pe pielea mea si a încă câtorva apropriați chestia asta si sunt de părere că dopamina ar trebui inclusă in categoria drogurilor grele. Deci trebuie interzisă iar cei care sunt prinși sub efectul ei să fie inchiși sau supuși unei terapii intense de dezintoxicare rapide pentru binele lui. Vă jur!

  
  Adică pe bune, cum este posibil frate să te căsătorești cu un pușcăriaș pe care l-ai cunoscut in pușcărie in timp ce mergeai acolo să îți pregătești teza de doctorat intitulată - de altfel - destul de descriptiv: "Deținutul - efectele privări de libertatea crează un psihic instabil, nesiguranță în familia deținutului si înclinații tot mai puternice spre a comite aceleași fapte pe viitor."

   Cum este posibil să divorțezi de el și să te intrebi "Cu ce ai greșit?" Adică tu ce credeai că a intrat acolo pentru trafic de acadele sau pentru ca a furat un DVD cu Tom & Jerry pentru un ONG? 

   Sau cum este posibil să îți spună toată lumea de el că este un curvar "prost" - sau și un simplu prost dacă ar fi fost - si tu să nu îți dai seama decât după o relație de 4 ani + încă un an căsătorită cu animalul? Si pe deasupra tu sa fii frumoasa , cuminte și....premiantă (nu pot să zic că ai fost deșteaptă că nu prea merge).

   Sau ce ai crezut că o să ne faci nouă in ciudă si o să râzi pe seama noastră pentru cât timp? Pentru totdeauna? 

   Și cum să ieși cu una care te cheamă cu diminutivul numelui tău de familie, - Vasilache - să zicem. Una care știm toți că în timp ce tu ești în Spania la cules de căpșuni ea o arde cu barmanul de la cafeneaua unde ieșim cu toți să pierdem nopțile. Și știi ce este si mai grav, că o știi și tu. Da o știi pentru că eu te-am sunat și ți-am spus-o. De două ori. Dar tu mereu îi găseai scuze. Cum a fost atunci când aproape mi-ai spus că a fost nevoită să se culce cu el pentru că a fost ziua lui și nu era frumos să îl refuze. Tocmai de ziua lui?!
   Nu mai zic de cadourile de sute de euros, de data aia când ai vrut să ii faci o surpriză si ai venit fără să spui iar ea era cu el la bunici, sau când te-a întrebat ce i-ai adus, imediat ce ai pus piciorul jos din avion. 

  Tu ce credeai că dacă ne spunea la toți că te iubește era și adevărat? Că ți-a mai spus tie nuștiuce babă că fetele care au animale in casă sunt mai iubitoare? Si care era valoarea? Iubesc de 10 ori mai mult pe cap de pisică? Ori 6-7 pisici, vine cam 60-70 de ori mai mult ca una fără. Sincer nu am înțeles niciodată nici eu, nici astialalți ce îți dătea. Ma rog.

   Și ar mai fi ocazia aceea in care te-ai îndrăgostit de cea mai bună prietenă a ta ca și cum nu ar mai exista alte femeie, sau când i-ai luat prietena celui mai bun prieten cu atâtea câte aveai în jur, sau ai ieșit cu sora minoră a unui coleg ca și când nu ai mai fi avut timp să o faci la anul, sau peste 5 ani. Sau mai rău când te-ai culcat cu fina ca și când nu îți era de ajuns nașa.

 Și ar mai tot fi de povestiti si de adăugat efectele nocive ale dopaminei, dar este târziu nu vreau să mi se facă poftă de puțin drog. Am puțin timp de când am scăpat de la dezintoxicare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu