luni, august 5

Era "Evident"

  Antet. Mă refer la "era" nu ca la "a fost" ci ca la o perioadă de timp - eră. Am zis să fie clar de la început.

  Revin. Revin iarăși cu replicile alea care nu vă plac si pentru care voi fi tras de urechii. Totuși, mă risc. Așa că zic: femeile habar nu au ce-i aia comunicare. 



  Adică atâta tura-vura că (noi) bărbații nu vă înțelegem, că de fapt și până la urmă nici nu ar trebui să încercăm a vă înțelege, etc. Cu toate că știți toate astea si poate că le-ați inventat chiar voi, atunci, de ce plângeți și vă frustrați - ba că nu vă înțelegem, ba că nici nu se sforț - etc.

   Să-ți dau un exemplu. Ia o pauză și maginează-ti: Bucătărie. Pe unul din ochiurile de la aragaz fierbe un ou. Tu liniștit, tocai pătrunjel. Lângă chiuvetă. Apa începe să fiarbă si tu o strigi. Ea vine, se uită la apa care fierbe se uită la tine si....nu zice nimic.  Mârâie. Da mă, mârâie! Ca și cum ar fi deschis gura să zică ceva apoi si-a dat seama că mai bine nu zice nimic. (Ca atunci cand tu ai vrut să zici că - toate femeile sunt la fel - si pănă la urma te-ai emoționat si ai zis "Toate femeile sunt falafel.)
  Te uiti la ea si-i zici:
    -Ce ai vrut să zici? Hai zi ca mi-am dat seama. (Aproape ca aștepți să te felicite pentru asta, si sincer, chiar ar trebui. După mine chiar meriți.)
In schimb ea zice:
    -Vroiam să vărs apa de la ou in chiuvetă si să tor apă rece peste el ca sa nu mă ardă cand îl desfac de coajă, dar credeam că era EVIDENT!

    Evident zici? Da de ce trebuie să fie evident? Când Dumnezeu s-a dus la Adam cu gândul de ai face o parteneră pentru că nu i se potrivitea nici unul din animalele deja create, ei bine, ASTA DA! era evident.
  Că d'aia Dumnezeu tie ți-a dat gură, ca sa poți comunica, ca să nu mai lași frazele la jumătate, ca să dai indicii despre lucrurile pe care tu le-ai vrea si evident că tie ti se par "evidente". Altfel, l-ar fi lăsat pe Adam singur cu animale (asta nu este chiar așa de evident) dar nu, El te-a făcut pe tine, și spre deosebire de alte animale singurul lucrul care îl ai in plus (majoritatea sunt minusuri, tu ai doar doua picioare, animalele au 4, ai doar 2 țâte animalele au...mai multe, etc)  este darul asta de a vorbi.

 Ți-a luat - cât? - 6000 de ani? Cred că a sosit vremea așa ca de ce nu ne faci un favor la toți si începi să înveți cum se folosește odată pentru totdeauna! Na, că până la urmă am spus-o deși eu credeam ca este mai mult decât evident.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu