sâmbătă, iulie 20

Din frustrările unui bărbat în toiul nopți.

 Este ora 03.12 si nu pot să dorm. Am căutat pe cineva cu care să stau de vorbă pe facebook dar nimic. M-am întins in pat si mă gândesc la.... 

Mă apuc să scriu...

  Una din marile mele întrebări (si pe care pot să o exprim public, deocamdată) in legătura cu căsătorie este: 

"- O să pot să mă "flatuez" (băs/pârțuiesc) liber si fără nici o constrângere (la mine in casa/baie/pat) după ce m-am căsătorit?"

  Adică dacă stau si mă gândesc, da, sună destul de aiurea și ar fi o lipsă crasă de respect. Dar dacă mă mai gândesc un pic ar putea însemna deasemenea si "încredere". Nu!?

  Nu e așa ca nu ți-ar place ție ca femeie să fii nevoita sa (nu) faci ceva doar pentru ca tu crezi ca pe mine mă deranjează? Înseamna că nu ai incredere in mine. Că te simți constrânsă sa te comporți într-un anume fel din cauza mea.
  Ei bine la fel s-ar simți si stomacul meu: constrâns să nu slobozeasca câte un vântuleț nevinovat când este absolut necesar și mai ales, costrâns de situație. 

  Desigur ca poate o sa miroasa (nu este neaparat necesar, dat să ne imaginăm ce este mai rău, zic) dar pana acolo vroiam sa știu: o sa te deranjeze zgomotul ?(pentru ca mirosul cu siguranță da, o sa!) 

  Dar după ce am stat încă un pic si mai m-am gândit; dacă cumva o să vrei si tu să scapi pârțuri? Si dacă asta o să creeze o competiție între noi? Și dacă tu le dai mai bine? Si mai zgomotoase si mai parfumate si mai lungi? (da dragelor, lungi. Adică mărimea ca durată mă refer.)

  Sincer....nu vreau și nici nu pot să îmi imaginez o femeie goală in zorii zilei, așa să zicem pe la 7 dimineața, infășurata pe jumătate în cearșafuri si dintrodata să scape un pârț. Da unul din ăla grosolan. Penibil!
  Penibil chiar si pentru imaginația mea. Mi se pare un argument mult mai puternic decât orice simpla durere de cap care poate tăia din rădăcini  orice început de erecție matinală.

Asta da motiv de divorț si nu nepotrivirea de caracter.

Noapte bună! 


                       ...și aer proaspăt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu