joi, iulie 4

Cine ți-a spus tie ca nu pot sa visez?

  De foarte multe ori am impresia ca nu am făcut nimic cu viața mea. Ca sunt aici pentru a face ceva anume, că am un scop. Ca sunt încă in viața doar pentru ca cineva acolo sus spera ca intr-o zi o sa imi dau de seama ca pot sa realizez acel ceva pentru care am fost trimis aici si pentru care mi se permite sa ma trezesc in fiecare dimineță. 

  Problema si mai mare este ca de multe ori cand mă gândesc la asta chiar am impresia ca daca vreau, pot sa reușesc orice imi propun. Ca am cu ce. Ca sunt bun la multe lucruri. Ca am un talent. Ca eu pot si stiu a face lumea fericita. Dar nu fac nimic. Pierd timpul si anii cu lucruri mici, cu glume de doi lei si satiră ieftină cand de fapt chiar pot face ceva. Si am vazut asta de atatea ori cand am scris ceva pentru care am fost apreciat. Doar ca imi lipseste ceva: ambiția.
  Ambiția este singura bariera între ce sunt si ce ar trebui sa fiu. Si cred asta pentru ocaziile in care am scris ceva am fost întrebat: "de unde ai luat asta?" sau " tu ai scris-o?" (desi sincer....deranjeaza afirmatia asta)

  Totuși nu fac nimic. In ziua de astazi nu este de ajuns doar sa vrei sa reușesti iti trebuie ambitie. Și multă. Poate si un pic de tupeu, un pic de nerușinare, si ceva mai multă încredere in tine, in ceilalti. Încredere in scopul pentru care trăiești, respiri si te trezesti a doua zi dimineața. Nu crede in coincidențe si prinde-te de orice sau oricine poate sa te facă o persoana mai buna, care te poate apropia de scopul vieti tale, oricare ar fi el.

  Eu stiu ca nu o sa reușesc pentru ca mereu am zis "de mâine o sa fac" si maiine nu vine niciodată. Tu nu fi ca mine, tu spune ca"azi vei face" orice iti sta in putina. "Azi "este cuvântul magic care va schimba ce esti azi cu ce poti fi maine. Totul depinde de tine. Nu te aștepta ca ceilalti sa facă ceva pentru tine cu atâta mai putin daca tu nu faci nimic.

  Nu pierde timpul visand, castiga-ti visele, investeste timpul in a le schimba numele din vise in realizari. Tu poti! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu