miercuri, iulie 17

Bucatele de Lori

  Prin 2010 am fost într-o "excursie" cu o grămadă de prietenii undeva în Cordoba. În urma unei întîmplări petrecute aici, si a unor discutii pe marginea unei fotografii oarecum grozav de distractivă, am fost grav apostrofati (eu si inca doi amici, Sergiu si Bogdan) de persoana în cauza care a lansat urmatoarea provocare:

"-Puteţi sa va imaginati orice cu mine, mai puţin cum eram în poza aia"

  Asa ca eu am luat-o ca pe ceva personal si am făcut o istorie din cîteva episoade imaginare cu persoana respectivă. Serialul se numea "Retales de Lori" (Bucatele de Lori). Astăzi le-am găsit prăfuite undeva într-un colt de internet si m-am gîndit sa pun aici primul episod. În caz ca poate va place si va face sa zambiti măcar un pic pentru o zi calduroasa tare de Iulie.

Daca va place si mai vreţi sa apara si alte episoade cu Lori atunci puteti ajuta si voi cu un simplu share/compartir/like. 

Vizionare plăcută!




Episode One


Toate personajele întâlnite aici sunt imaginare iar asemănarea cu personaje reale este pură coincidenţă.
...
Totul este un pamflet asa dar rog sa fie luat ca atare.


Lori's bathroom (Camera de baie a lui Lori)


 Cred ca fiecare dintre voi (2) si-au imaginat-o măcar o data pe Lori la dus. Iar dacă răspunsul este nu, atunci fiti atenţi
căci urmează scene de infarct. Cei cu bypass sunt rugaţi sa oprească calculatorul sau sa își tragă defibrilatorul aproape de pat.

 Deci, după cum spuneam, am reușit sa intru într-un loc sacru: baia. Nu puteți sa va imaginati cum arată fratilor, este ceva "from the other level" asa ca nu o sa pierd timpul sa va descriu micile detalli.
  În timp ce va povestesc toate acestea, usa se deschide larg si pe melodia
Eye of the Tiger își face apariţia Lori. Da, da, aveți răbdare, știu ca vreţi sa va spun cum este sau nu este îmbrăcată. Deci da, este. Este îmbrăcată Artene. Are un hatal, model Hugh Heffner, culoare leopard cu glugă si cordon bordo.
  Se apropie de oglindă, si normal, își da un pic cu ruj (da, roșu) după care adaugă: 
- Oglinjoară, Oglinjoară cine-i cea mai guay din San Blas?
- Tu ești fata tati, se aude o voce extrem de cunoscută. Mă apropii un pic ca sa vad cine este si cine va imaginati ca era? Exact, era Gabi care tocmai își pregătea o linie - doua de lapte praf. Ce caută el în imaginatia mea?!

 Bun, trec peste episodul asta, destul de derutat si din cauza ţipătul imaginar, Lori îmi zăreste un colț din imaginatie ce zburda liber prin incapere: tiric-tiric. Va dați seama, a trebuit sa mint ca sunt imaginatia "Andreea
Cheri" ca sa fiu lasat un pic în pace, fapt pentru care m-a pus sa probez apa.

  Lori mi-a pus ochelarii si tuburile de oxigen, nu știu pentru ce, si m-a împins în cada. Woooow, dar ce era acolo, pesti de toate culorile, un recif de corali, un vapor scufundat (cum o fi intrat asta aici nu știu). Asta nu este nimic, faza cea mai tare a fost cind printre toate acestea am vazut si o..... sirena. Nu mă Artene nu de politie, sirena daia juma peste juma femeie. Ariel mă. Nu, nu din ăla de spălat rufe Bogdan, Ariel aia din desenele cu sirena mea, poaffff. Era asa de buna ca aproape am uitat ce caut aici si ca sa nu îmi pierd ideeile am ieșit repede afara. Lori era toată ..... în neopren si pregătită sa între. Cind m-a vazut si-a dat seama ca sun eu si m-a dat afara cu toate rugamintile imaginabile si inimaginabile de a mă mai lăsa acolo măcar un pic.

Nu a fost chip sa o induplec. asa ca acum ma aflu afara, cu ochiul stâng lipit de gaura chei (pentru ca am uitat sa va spun, mi-am imaginat o baie in stil renascentist, cu o usa din alea vechii, deci gaura chei este inimaginabil de mare) in timpul ce cu ochiul drept mă uit sa nu apară "oglinjoara".....

...to be continued



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu