sâmbătă, februarie 2

Cât stii tu despre...

   Mulți spun iar și mai multe spun ca sunt o persoana rea, egosita, inganfata, iubitor de sine, nesimtit, enervat, evaziv, ambițiosnegativ, încăpățânat, mândru, șmecher/fraier, preapuținamabil, neatent, prea serios, tocsun, neserios, insensibil, orgolios si așa mai departe. Totusi am o întrebarea pentru toți aceștia: Sigur? Decit timp ne știm? Si? Crezi ca este de ajuns? Știi cel puțin măcar 1% din căcaturile de mi s-au întâmplat astazi? M-ai sunat in ultimele 30 de zile, mi-ai dat un buzz, orice? Atunci cum de mă cunoști așa de bine prietene?

  De exemplu, eu cand vorbesc cu cineva, de multe ori înțeleg dar nu întotdeauna știu ce vrea sa-mi spuna, alteori nu înțeleg deloc, alteori ma fac ca am înțeles ca sa ii fac pe plac. Apoi, cateodata, cand cer expicatii,  raspunsul este "dar era atat de simplu" si de tot atatea ori, daca persoana aceea inseamna ceva pentru mine, iau iarași totul de la capăt, analizez virgulele, punctele de exclamate/întrebare, sensul fiecărui cuvânt după DEX, le iau pe rând, in context....bai este simplu, dar eu tot nu înțeleg ce a vrut sa spuna, sau ce stare l/a făcut(o) sa spuna asta (pentru ca azi îmi spui una, iar ieri mi-ai spus alceva, mâinile nici nu stii dacă sa mai întreb) intelegi? Si mă perpelesc, nu dorm, domnule, ce fel de om este asta, ce o fi vrut sa spuna cu asta? O fi așa cum am înțeles eu problema sau nicidecum? Si intr-un final îmi dau seama ca nu știu, nu cunosc absolut deloc-deloc, știu ce a spus dar nu înțeleg de ce, automat cred ca exista un motiv ca sa te schimbi așa, sa fii diferit in fiecare zi, sa fii azi super iar mâine super dar in cealalta directie, doar ca eu nu îți știu motivul, si poate ca din cauza asta nu știu sa interpretez raspuns, deci dacă eu nu reușesc sa te înțeleg (sa vă înțeleg) atunci tu (voi) cum puteți sti atat de multe lucruri despre mine in așa de puțin timp? 
  
  Nu suntem toți oamenii total diferiți sau eu sunt o carte deschisă pentru fiecare trecător? Esti tu in situația mea? Știi in ce căcat sunt băgat? Ai băgat tu mâna sa mă scoți de acolo ca sa stii cât de împuțită este situația, sau macar sa vezi cât de adancă imi este groapa? Îmi esti tu prieten la bucurii si la necazuri? Vorești cu mine destul de des ca sa stii cand nu am chiloți pe mine si șosete in picioare? Sa știi ce, cât si dacă mă roade? Cum sunt de fel si dacă astazi sunt diferit? Dacă azi mă comport altfel stii/sau de ce? Știi tu ce am pe inima mea, sufletul, mintea, umerii meu? Dacă azi am facturi de plătit, bani de luat, bani de dat? Știi pe cine înjur si se ce? Sau poate îl înjurat nevinovat, mai stii. Atunci tu ce știi din toate astea? Ca sunt orgolios? De ce? Ca fac ambiții? De ce? Ca sunt idiot/prost/afurisit/îngâmfat si cum mai vrei tu sa fiu, știi tu cumva si de ce sunt așa sau nu te interesează? Eu zic ca dacă te-ar interesa ai stii, dar te doare-n cot de mine, așa ca uite de aia (ți se pare ca) sunt așa cu tine, nesințit/nepasător/egoist/ambițios/negativ/miștocar/orgolios/uituc/neatent/ambitios/simaistiituce. Poate mă doare-n cot si pe mine atunci, mai stii!


Dl. Banal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu