sâmbătă, februarie 9

Acea Ioana d'Arc...

  Ştiţi... Sunt persoane în viaţa noastră care numai atunci cînd numai exista, ne aducem aminte de ele si le plîngem lipsa. Astăzi m-am trezit din letargia mea nesimţita si mi-am dat o palmă creierului ca sa scriu un fapt deja bine ştiu, dar foarte sănătos de adus aminte...

  Mamele... cred ca ar trebui sa facem un blog special pentru ele.

  Acele eroine, acele "Ioana d'Arc", acele mame ca
re de cînd mă ştiu ca sunt pe aceasta lume, am auzit de la ele doar sfaturi bune.
  Numai sfaturi... si nu numai, ci si exemple bine întemeiate doar pentru a face din tine o persoana demnă de a te numi astfel.
  O adevărată mama... Nu o interesează ca o ploua pe ea, atîta timp cat tu eşti la adapost. Nu o interesează ca nu a mîncat nimic în toata ziua, atîta timp cat tu adormi cu burta plină...
  Îmi aduc aminte cînd eram mic, modul în care maicamea mă educat... Cu multă chibzuiala si efort, a împărţit inima în doua si mi-a oferit o viaţa mai buna. Sunt sigur ca si mama ta a făcut si va face la fel cum a făcut a mea, si nu vreau sa zic ca a mea e mai buna ca a ta, ci doar vreau sa subliniez faptul ca mama mea a luptat din toata inima si puterile ei ca sa mă facă cel care sunt... Cu toate ca am supărat-o si de multe ori chiar a plîns pentru felul în care mă comportam, ea a fost mereu acolo, si din fericire va fi în continuare sa mai pună o firimitura de genul "fiule, ai grija", "nu uita sa faci binele","eu nu te-am educat asa"

Sărut-mană mama pentru valorile care le-ai gravat în mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu