marți, aprilie 24

Fake-uri dis de dimineața.

   Ma uitam pe facebook (da, si eu sunt un facedependent dar eu recunosc, nu spun ca imi sterg contul in fiecare weekend, aviz astora) deci, mă uitam pe face cu 2 persoane care mai de care laudânduși prietenii, si din una alta ajungem la o tipa; bă! de ce sa mint, era draguțica dacă nu ar fi fost o super pițipoanca din aia cu bot, tate'gat si unghii false. Nu avea fata asta o poza fara botic si fara sa aibă sutienul plin ca porțile de fier primăvara, gata sa dea pe dinafara. Una după alta toaaaate pozele la fel, pina cind ajungem la poza "climax" a profilului. Tipa, de o avea ca prietena zice:
"- Hai zi ca nu a ieșit belea in poza asta!"

    Mă, nu zic nu, era buna de.....maciuci iar pentru asta hai sa va ilustrez poza, arata cam in felul urmator. Imagineaza-ti: dimineața, ea, la baie, doar într-o camașă, cătărata cu poponețul pe chiuveta, sâni pudrați recent si umflati la maxim stateau pe marginea sutienului, statea cracită acolo in baie cu o mina aranjată dibaci între picioare, coafura aranjată si buzele rujare si tuguiate direct pe obiectiv.

    Acum am si eu o intrebate, tipa asta la ce ora se trezeste ca sa arate așa? Si mai am o intrebare, știe cineva cum arată o tipa din asta dacă ii stergi botul, ii deschizi sutienul si o lași fara sponsorizare? Ar fi un fake pe masura nu gluma, dar după cum vezi, obrazul groas cu cheltuiala se tine si ca toate lucrurile in tara asta, nimic nu este cea ce pare. Așa ca iertati-mă ca nu pot aprecia așa ceva decit in plan fizic si superficial, dar fata asta nu cere dragoste urcata pe chiuveta si cu sâni deja puși pe platou iar buzele in standing by....pai voi stiti cit mă lupt eu pentru un sarut mic, mic? Si vreti sa-mi spuneti ca genul asta de fata vrea sa fie iubita? Mda, cu ce?

  Concluzia este la indemana oricui. O zi buna sa aveti si....nu mai pierdeti timpul cautand-o pe facebook, o gasiti pe http://pitipoance.ro sigur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu