miercuri, mai 2

"Revin in 15 minute!"

   Stau in fața unui magazin cu un afiș "Revin in 15 minute". Si stau....5, 10,15 minute, 20 minute....nimic. Zic "Hai ca mai stau puțin!"...30 de minute. Deja încep sa mă enervez "5 minute mai stau si gata"...35 de minute. "5 ale mele si 5 ale lui"...40 de minute. "Pâna la fara un sfert"...45 de minute. "Mă p*ș pe el, plec"...50 de minute. "Sa mă p*ș pe el si pe toată familia lui"...55 de minute. "Hai ca dacă tot am stat o ora, stau pina la fix"...60 de minute "Mă p*ș pe el, pe toată familia lui, pe marfa din magazin si mă p*ș si pe foaia asta din geam"...1 ora si 5 minute. "Gata, mai stau 5 minute si plec"...1 ora si 10. "Mă p*ș pe toate alea, pe Burebista mă p*ș, pe cine a facut ceasu, pe ala de a pus magazinul aici"...1 ora si 15 minut. "Mă p*ș......pe mine"...apare omuuuu'.

   Ei vezi tu, aici ai doua variante, ori sa te p*și direct pe el de cum il vezi cu cheia in broasca, dar risti sa nu iti mai vândă ce vroiai....si nu doresti asta, la magazinul de vizavi este o hârtie cu "Revin in 20 de minute" ori sa fii tacticos si sa te p*și pe el da elegant... Așa ca mă gândesc si ii spun:
  "-Buna dimineața/ziua/seara! Ce ora aveți?"
  "-... x ora?"
  "-Sigur?"
  "-Sigur!"
  "-Si atunci.....cum mama dracu întârzii bă idiotule, boule....cum intarzii domnule doua (de obicei se exagereaza ca sa se vada gravitatea faptei) doua ore, esti tâmpit la cap? Pai omul mai are si alta treaba, iti bati joc de noi (eram doar eu singur dar vroiam sa para ca ceilalti posibili cumparatori au plecat din lipsa seriozitati)? Pai daia nu merge tara asta"....si așa mai departe pâna faci rosu'n gât. Pai ce atata eleganță.
  
  Stai asa ca am uitat sa ii mai zic ceva:
   "-Mă p*ș pe tine si pe magazinul tau de rahat!"


Evident omul a intrat in magazin, eu după el bombanind de mama focului, la care el zice:
 "-Ce doriti?"
  "-Pai..."
Nu apuc bine sa zic mare lucru ca el spune:
  "-Vai, dar uite ce tarziu este, nici nu mi-am dat seama. Imi pare rau, reveniti va rog miine, trebuie sa inchid. Este ora 18."
   Nu zau? Munciși mult?Transpirași?   

   Enervat, mă întorc bolborosind pe limba mea si plec. Plec, nu inainte de a mă mai p*șa de câteva ori de la clanta pina la casa de marcat, si de la ultima gresie de pe jos, pina la trotuar si bordura din fata magazinului. Teoretic vorbind.
   Revin a doua zi. In geam este o hârtie...."Revin in 15 minute!" iar mai jos scria de mână "si pentru idiotule ala de ieri, dacă nu revin in 15 minute, mai citeste o data"

   Intrebarea mea este...revine cineva vreodata in alea 15 minute? De ce este 15 si nu 13 sau 14 minute, sau 18? Acuma sfertul academic se aplica la orice magazin de la coltu'  blocului? Nu exista oare foi cu "Revin intr-o ora si 15 minute"? Sunt cam nelamurit in privinta asta.
    Pentru persoane care nu au notiunea timpului, recomand foi cu "Revin rar" sau ceva de genul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu