joi, aprilie 19

Dupa 10 Ani!

  Salutare din nou. Astazi am scormonit in cufarul cu amintiri si am gasit o poezie care are aproape o decada. Mai precis pe 20 septembrie o sa implineasca 10 ani si deoarece la vreme respectiva nu avea un titlu (nota: Fara titlu (deocamdata) asa aparea notat pe pagina unde am gasito), m-am gandit sa o numesc asa, simplu: Dupa 10 ani!.
  Istoria este urmatoarea: fiind in vacanta la o foarte buna prietena (si veche) acum vreo luna am bagat o recapitulare generala a relatie noastre care dateaza de prin anul 2000 (un an in plus un an in minus) am inceput sa rasfoim niste scrisori foarte,foarte vechi, iar in una din ele am gasit aceasta poezie. Cred ca este destul de reusita asa ca am zis sa o impart si cu voi, asa ca sa vedeti cit sunt de simplu. Rectific, cit eram de simplu.Asa ca uite, am promis si m-am tinut de cuvant, spor la citit/comentat.O seara buna.

Dupa 10 Ani!

De ce nu pot sa te iubesc
Si toti imi spun acum ce o sa patesc,
De parca toti ar fi ca mine
Ce stiu ei despre ce simt pentru tine!

cu toti imi dau sfaturi sa te uit
sa merg ´nainte fara tine
dar eu nu situ aucma daca-i bine
sa ii ascult pe ei sau sa ascult de mine

Si ce e rau in tot ce imi doresc?
La tine cind ma uit simt ca inebunesc
La brat cu tine as vrea sa umblu peste tot
Sa ma privesc in ochii tai, sa te sarut cu foc

Sa stam afara pe´n serat,
Sa ne uitam la luna si la sat,
Sa te privesc pe ascuns, sa imi fii draga
Ca tu esti tot ce mi-am dorit sa-mi iasa-n prag

Si zilele in care tu nu stii
Si dormi gandindute la ce va fi
Iar eu sa stau sa te privesc cum dormi
Sa te sarut usor pe obrajorii.

Tu sa te uiti la mine adormita
Sa imi zambesti cu gura ta cea mica
Si sa te-n torci n-apoi in visul tau
Caci stii ca eu veghez la capataiul tau.

De ziua ta sa te trezesc cu un sarut
Da ai in casa florii cum nu s-a mai vazut,
Sa cante pasarile toate-n cinstea ta
Sa te intreb frumos: "Ce vrei printesa mea?"

Sa fie peste tot miros de iasomie
Cu soare si cu flori sa ploua peste tine
Sa iti aduc la pat micul dejun
Iar tu sa-mi spui in gluma: "Esti nebun?"

Sa te ridic in brate sa te strang
Sa stiu ca pentru tine nu mai plang
Ca tot ce mi-am doritn s-a intamplat
Sa te sarut usor, sa-mi spui ce mult iti plac.

De mana sa te tin pe strada si prin parc
Sa ma priveasca lumea sa vada ca-mi e drag
Sa te sarut din cand in cand pe strada
Tu sa imi dai o palma in gluma sa-mi spui : "Dragaa!"

Eu, sa ma supar doar putin pe tine
Iar tu sa ma privesti razand si-apoi sa ma saruti fara rusine
Sa se opreasca lumea-n loc sa uite dupa tine
Dar tie sa nu-ti pese ca ma saruti pe mine.

Sa-mi povestesti de cind erai tu mica,
Cum m-ai vazut pe mine, de ce iti este frica
Sa-mi povestesti de mama si de frati tai
Sa stam si sa vorbim pina in zori.

Sa-ti spun ca tu esti tot ce mi-am dorit
Din prima clipa in care te-am privit
Sa adormi cu capul tau pe pieptul meu
Eu sa adorm in gand cu chipul tau.

Sa stiu ca tu vei fi deacuma linga mine
De cite ori ma voi gandi la tine
Sa nu imi mai fac griji de ziua care vine
Caci tu mi-ai spus ca totul va fi bine.

 P.S. Pentru ca prietenii adevarati sunt un mit, eu te consider parte din familia mea. Cu toata dragostea pentru Andreea Sarbu.(20.09.2002 - pana in prezent)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu