luni, aprilie 9

Doua puncte ics

 Am cam lipsit saptamanile astea dar am citeva articole pregatite, daca o sa am si wifi pe telefon promit sa postez citeceva in urmatoarele 4/5 zile, pina atunci insa va las o poezie care imi place maxim.O seara buna si o saptamana minunata.

Fara Titlu (douapuncteics)


Nu pot sa cred ca esti așa
Ca mă saruti doar când vrea luna
Ca mă privesti cu ochii mari
Ca imi zâmbești de când apari

Nu pot sa cred ca esti așa
Ca ai dat buzna'n viața mea
N-ai întrebat dacă se poate
Sau dacă poți rămâne peste noapte

Nu pot sa cred esti așa
Te schimbi de blugi in fata mea
Mă scoli din somn la ora trei
Mă suni cind vreau si cind tu vrei

Nu pot sa cred ca esti așa
Si daca'ntârzii, nu-i nimica
De-ajung devreme te grăbești
Mă vezi, mă pupi si imi zămbesti

Si esti așa cum n-am crezut
Mai mult de cit as fi cerut
Nu stiu nici cum ai apărut
Cind o sa pleci sau cât mai stai
ce vrei sa-mi iei ce poți sa-mi dai
De vii din iad sau pleci in rai
Vreau sa visez cu tine
Primăvara'n mai


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu