miercuri, aprilie 11

Crema pentru epilat purici, aveti?

  Zilele trecute munceam acasa "în familie" pentru modernizarea unei aripi importante a caminului nostru așa ca in urma lucrărilor mainile mele arătau groaznic. Așa ca am inceput o căutare asidua a unei creme de mâini, alifie, orice chestie care sa aibă rolul de ungere. La un momentdat mi-as fi dat si cu vaselina pentru ca domnule, nu exista pic de unguent in toată casa asta.


"-Tanaaaaaaammm! zic
   Pina la urma o zi mi-am dat cu niste ulei de floarea soarelui a doua zi cu niste ulei de corp, a treia zi era cit pe ce sa imi dau cu niste ulei de motor si in disperarea mea am ajuns in camera surori mele.
  "Tanaaaaaammmmmm!" s-a deschis o poarta in cer, ce sa mai. Acolo pe un etaj întreg de noptiera își făceau veacul zeci de bidonașe/flaconașe/cutiaoșe/etcer-așe. Mă rog tot felul de chestii. Am zis "Evrika" si m-am repezit spre ele. Cu gandul ca gata "sa vezi ce mă cremiuesc in seara asta."



  M-am uitat așa razant prin chestiile alea pe acolo si omule, nu am reușit sa dau ochi la o cutie cu crema de mâinii. Așa ca mi-am linistit emotiile si imi spun mie însumi un "nu are cum frate" foarte convingator, după care încep selectarea.
   Bai era acolo de toate, laptele corp, crema de corp, gel de dus si de după dus, crema de fata, crema de gât, crema de cosuri, crema de soare, crema de dupa soare, crema rid si antirid, crema pentru ridurile din jurul ochilor, crema pentru par, crema pentru eliminat par, crema pentru buze, crema celulitica, anticelulitica si paracelulitica, crema reafitmanta, crema pentru calcâie, crema pentru tonificare, crema pentru sâni, pentru fese pentru umeri, coate, genunchi si cotiere, pentru degetul mare si pentru urechi, ce sa mai pentru orice iti trece prin cap atatea creme încât cind am terminat cu ele uitasem ce căutăm acolo. Va dați seama, pina la urma am plecat si peste citeva minute mi-am adus aminte ce căutăm. Mi-am spus "bă, nu are cum gogule" si mai m-am dus odată.

    Iarași, creme din bale de melc, din rostopasca, din muserel, din praf de luna din pamant din iarba verde, de argila, din flori de cactus, toate alea, bai omule dar nici urma de crema de mâini. Zic "imposibil" o avea ea alt nume ca e crema de mâini, dar e pentru femei, si poate in limba lor ii spune altfel. Așa ca m-am dus sa o sun pe sora mea:
  "-Alo, Marie?"
  "-Ye!"
  "-Fă, niscai crema de mâinii unde găsesc si io?"
  "-La tacto" imi zice femeia
  "-Apai n'avu."
Tot eu
  "-...da catai la tine"
  "-Si gasiș ceva?" imi zice
  "-Apai nu fu nic"
Rade :))
  "-Asta puteam sa iti spun eu" imi zice
Si continua
  "-...da poți sa iti dai cu niste lapte de corp"
  "- Aha! adica cu niste bodymilkshake dala zici?"
  "-Ezact!"
Siiiii  ezact asta am si facut.....

  Gresittttt! Mai bine imi dateam cu lapte de bou, ca bai, m-a luat o usturime de la laptele ăla frate si mi s-au inroșit miinile in așa hal ca la momentul ăla vaselina chiar părea o idee buna.
  Tot o femeie a venit si cu explicație "Te-ai uitat mă sa nu fie expirat?" Eeee, m-am uitat.

   Așa ca am lăsat prostiile si m-am dau frate si am dat 10 euro pe o crema de mâinii de la mama ei. Băi, de buna  o fo' buna, dar de mică si de scumpă la fel.
  Pai a fost așa de mică încât si-a dat tata de doua ori si deabia i-a ajuns pe dosul palmei...ca dacă își mai datea si pe degetul mare acolo unde are un rid cât groapa marianelor, deja o termina din prima zi.

   Așa ca a trebuit sa gasesc alta soluție....si ca sa vedeți ce băiat de treaba sunt, fiti atenți, oamenii buni....folosiți manusile. Va salvează din multe. Numai sa nu cumva sa vreți sa cumparati unele de unde vinde o femeie, sigur au manusi, nu zic nu...dar depinde de care si pentru ce vrei, ca au mai multe modele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu