vineri, aprilie 20

Pe bune pe bune si un pic in plus

  Cea mai tare afacere aici in România este sa ai cosmote. Si cea mai rentabila de altfel.

  Vrei sa suni, toți prietenii iti dau telefonul lor, vrei sa trim un SMS, toți prietenii iti lăsa telefonul lor, vrei  sa vezi ceva pe net, aproape toți prietenii iti lăsa telefonul lor. Apeluri interne si internaționale? Si pentru asta exista vr-un prieten, nu-i bai. Ce sa mai este cea mai tare moda, cel mai tare kitsch.Cred ca nu exista persoana in romania sa nu aibă (si) o cartela de cosmote. Sau cel puțin așa credeam pina saptamana trecută, cind, ca de obicei mi-am sunat o amica sa stam la un pahar de vorba.
   Am asezat o fata de masa curata, am adus paharele si sifonul si ne-am pus pe palavrageala ca doua telenoveliste la radio shantz. Si cum spune proverbul ca  "vorba multă sărăcia omului" am vorbit de verzi si uscate. Ce sa mai, pai am mâncat cu telefonul la ureche, am spălat vasele cu telefonul la ureche, am intrat si am vorbit cu ea pe facebook cu telefonul la ureche, cred ca am fost si la baie, evident cu telefonul la ureche. După vreo 45 de minute de palavrageala tipa mă întreabă:

"- Măi da tu (adica eu) mai ai minute?"
Zic:
"- Puah! Căcălau! Vreo treimiicin..."
La care ea:
"-Nu dastea, din alea naționale"
Stau așa un pic si zic:
"-Puah! Cacalau! Vreo ..."
  Si dintr-o data mi se aprinde beculetul. OMG! Nu mai aveam chiar atâta de multe pentru ca....ea era pe orange...!
  Mă uit la telefon sa vad cit am vorbit. Nimic. Pai normal dacă conduc un Nokia 1100 așa-i treaba. Așa ca o intreb pe ea:
"- Auzi, cite minute am vorbit?"
 ...sperând sa zica vreo 20 si ceva. Dar nuuuu, iti dai seama, nu avea cum.
 "- Patruzeci si ceva" zice
  Puah! Cataaaaaa! Si luna asta mi-am schimbat oferta ca am zis "120 de minute internaționale sunt foarte multe". Așa ca iti dai seama, imi venea sa mă arunc de pe Romarta (asta este o alta poveste, o sa v-o spun cu alta ocazie). Mă chinui sa fac repede o incheiere decenta a conversatiei si închid.
   Tipa foarte isteață mă suna înapoi:
"-Bai, mai ai minute?"
"-Vreo douăzeci" zic "dacă am vorbit 40 si ceva cu tine"
"-Pai de fapt au fost vreo 50 si..." zice "...ca pâna ai închis tu..."
  Si imi vin spumele frate. Si încep sa ii zic si sa ii fac "pai cum domne sa nu ai cosmote, chiar in halul asta?" si "blablabla" si mai mult "blablabla"  si nu pot sa cred si esti belea si așa mai departe. Ea cu scuzele de rigoare ca domne mi-a spus de cind am venit si-o fi si-o pati. Va dați seama, ditamai scandalul in care eu făceam o super publicitate cosmoteului (pentru care apropo nu mi-au plătit nimic). Așa ca ajungând la capătul rabdarilor ii spun:
"- Frate esti singura persoana care nu are cosmo, singura persoana dintre toți prietenii mei care nu are o afurisita de cartela de cosmote, ultima persoana care nu are o linie cosmote, persoana cea mai puțin deschisă la comunicare, esti antichristul creditului pe mobil, esti...etc,etc,etc"
 ...si tot așa pina cind al un moment dat, tipa prinde un gol in conversatie (care aproape devenise un afurisit de monolog, al meu evident) si imi da o replica care m-a facut sa imi verific minutele. Zice cam așa:
"-Bine dar te-ai gândit ca poate zici asta pentru ca eu sunt singura persoana care te-a întrebat cate minute naționale mai ai si ceilalți nu te-au intrebat niciodata?"
  Ding! Domnilor, chiar avea logica întrebarea ei. Dacă era chiar așa, dacă astialalti chiar erau pe alta rețea si eu am crezut ca sunt pe cosmo pentru simplul fapt ca nu m-au atentionat? Nu vreau sa scot in evidentă cine imi este prieten sau cine tine la creditul meu, vreau doar sa constintizez utilizatori de cosmote....dragi mei, fiti atenți, antichristul creditului tau (inter)național poate vorbi cu tine chiar in momentul asta. Ai grija dar, 75 de minute se duc ca apa pe conducta.

P.S. Ieri (19.04.2012) mi-am reincarcat cartela cosmo si evident mi-am luat oferta cu 120 de minute. Hai sa te vad acuma care te bagi la un sprit cu mine.

Actualizare: Astazi (miercuri 2014) mi-am reincarcat cartela cosmo si evident am 175+25+80 (mesaj la 120) de minute intrnationale. Luna trecuta mi-au ramas 180 de minute nevorbite. INCREDIBIL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu