marți, martie 13

Se numeste Unisex deoarece....


   Zilele trecute eram la nişte prietenii, seara, așezat la un pahar de vorba, si aveam în preajmă, deschisă, o bere.O bere cu lămâie. Da, cu lămâie ca asa sunt eu mai labagiu, beau numai prostii din astea, cică.
  Spun astea pentru ca la un oarecare moment, nu mai știu despre ce era vorba, cineva (eu știu cine, dar nu vreau sa va spun pentru ca este irelevantă faptul) revin, cineva (o tipa, femeie) îmi zice
  -"Ce bei tu este bere pentru femei!"
  Ding! Zic, bă sa fiu....adică haidem sa o luăm așa, bătraneste, avem haine unisex, avem parfumuri unisex, avem pană si coafuri unisex, avem slujbe unisex, avem ochelari unisex, avem pînă si încălțăminte, chiloti, wc-uri, danturi, inele, cercei unisex, suntem cu toți pentru egalitatea femei si eradicarea barierelor sociale dar cînd îmi desfac si eu o nenorocită de bere cu lămâie, gata, este pentru femei?!
  Pai bine, si aia fără alcool este pentru șoferi, iar aia 0'0 (a se citi zero-zero, nu-i vb de un desen ipotent) revin, berea 0'0 este pentru pocăiți, aia neagră este pentru snobi, aia germană pentru grătar, timișoreana este pentru bețivani (sa mă scuze bețivanii care citesc blogul asta, așa am auzit si eu) noroc este pentru animale, berea blonda este pentru gay, da frate bere pentru femei nu am auzit.
   Pai pînă la urma ideea asta de unisex, cred ca au inventat-o tot femeile. Au zis: "cum sa numim lucrurile care ne plac nouă arăt de mult încît vrem sa le vedem puse si pe iubiţi noştri?" si "ding!".....
  Asa ca, eu va rog frumos: de azi înainte semintele se mănîncă cu sare si apa minerală.
Totuși, abia aştept sa ajung la varul meu sa scot o cutie de Orice cu lămâie si sa o gâlgâi toată, toată.

Obiecţii ceva?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu