miercuri, martie 14

Prieteni pe culori

   Mai nou in Romania, cind iti alegi prietenii trebuie sa ai grija si de culoarea lor...politica. Daca vrei sa iti faci un prieteni nou, suna la partid. Pe bune.
  
"Noi vrem sa fim prietenii cu toată lumea dar ei nu vor, pentru ei suntem dușmanii" spun ei despre ei.
   Vrei sa mergi la rude, întreabă la partid. Vrei sa te incuscresti cu x-ulescu...suna la partid. Fitu' e de alta culoare politica? Dezmoșteneștel pe tradator. Vrei sa te culci cu nevasta, vezi de ce culoarea a pus cearsafurile sau esti in pericol sa se audă la partid ca te culci in pat cu/la dusman.

   Poate ca cititi aici si radeti, dar sa fiu sincer, nu prea este de ras. Mi-a fost dat sa ascult o astfel de convorbire telefonică in care i se sugera individului telefoanat sa își roage un prieten sa nu mai treacă in vizita pe la el "măcar pâna se mai linistesc apele" adică...prin vara așa cind sunt alegerile. De ce? Pai pentru ca "e frate cu primaru si ii face propaganda". Mă rog, ideea ar fi ca iti umple capul cu prostii, si noi, vrem sa ai creierul plin cu prostiie, dar numai ale noastre si atat.

   Pai de ce nu ii faceți o spălare de creier atunci, oricum cam asta si incercati.
  
  Nu știu voi, dar mie mi se pare: absurd, prostesc, ilogic, idioțesc, comunist, antiliberal, anticonstitutional si anti-tot-ce-inseamna-drepturile-omului. As putea sa mai continui dar cind mă gândesc ca din vara este posibil sa fim condusi de astfel de persoane mai ca îmi este mai frica ca acuma vreo 25 de ani.

  Pe timpul lui N.C. nu puteai spune bancuri contra partidului, nu puteai contrazice puterea sau vorbi in contra ei, nu puteai parasi tara si multe alte chestii si dupa toate astea, unde am ajuns? Am ajuns sa iti faci prietenii in functie de partidul pe care l-ai sau o sa-l voteze. In ce cacat de tara am ajuns sa trăim încât sa iti alegi prietenii după "culoare". Culoare politica. 



  
  Cum spunea cineva mai zilele trecute vorbind despre un pulover portocaliu: "A, deci esti ***ist?" I-am spus ca nu, sunt apolitic. Mi-a spus ca am un plovor urât. "Caaaa culoarea" zice. I-am spus ca tin foarte mult la plovorul ala si ca ma leaga amintiri foarte placute de el, dar dacă vrea i-l las ca amintire. M-a refuzat categoric si mi-a spus: "Ce urata a ajuns culoarea asta!" apoi ma lamureste "...din cauza asocierii cu un anumit partid politic"

   Logica....acum înțeleg de ce exista persoane care merg la cafea îmbrăcată in rosu (pantalonii roșii, pantofii roșii, geaca de blug roșie, camasa roșie, pălărie roșie, sosete rosii....urechile rosii, nasul rosu, ochii rosii: cred ca dacă merge la baie si se pisa galben sau portocaliu o taie sigur....."am zis rosu, apoi mie rosu sa-mi curga".

  Hai sa va spun un banc scurt: 
Un ziarist intreaba pe un batan:
-Bade matale cu cine votezi?
-Cu comunistii taica!
-Pai de ce cu comunistii?
-Pai tinere, cand au venit taranistii la putere au zis ca or sa ne dea pamant, ne-au dat?
-Nu!
-Cand au venit astia au zis ca or sa ne mareasca salariile. Le-au marit?
-Nu!
-Cand au venit comunistii au zis ca or sa ne ia tot. Si ne-au luat. Pai aia oamenii de cuvant!

Deci ne vedem la vot, Super PCR-istior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu