joi, martie 15

Imi plac bucati din tine


Nu e secret si nici rușine
Sa mă îndrăgostiesc de o bucațică din tine
Si sincer, nu îmi pare rău
Dacă n-am timp de fundul tău
Dar as mai da o zi din an si nu spun asta doar în van,
Sa îmi zâmbesti astăzi doar mie 
Căci ai un zâmbet dintr-o mie.

Nu e de rău dar nici de bine

Ca-mi place doar gânduri cu tine.
Dar sincer, nu îmi pare rău
Sa stau lipit de gâtul tău
Si as mai da o zi din an, si nu spun asta în zadar,
Sa dansezi astăzi doar cu mine
o sa te calc, dar va fi bine.

Nu e urat e chiar frumos

Ca eşti aici si n-ai mai fost
Dar crede-mă dacă îţi spun
C-ai nişte ochii ce mă răpun
Si dau orice din anul tot, dau 10 zile dacă pot
Sa te privesc si sa nu știu 
Dacă sunt mort sau daca's viu.

Nu e secret si nici rușine 

Nu e de rau dar ar fi bine
Nu e urat ar fi frumos 
Sa petrec zile fără rost
Sa îţi dau zile cîte vrei, tu sa te uiti în ochii mei,
Sa ne zâmbim, tu sa-mi arăti
Cum sa dansăm ca doi netoți
Si daca's viu, te rog fii buna
Sărută-mă încet, nu te grăbit,
...mai am atâtea bucațele din tine a simți.  


P.L. Postul asta este în primul rînd pentru ca nu vreau sa credeţi lucruri neadevăratăe despre mine. Cum ar fi: ca´s misogin, un rasist xenofob amar cu o tenta apăsată de ironie si o parte la fel de egala de nesimţire si mîndrie. 
  Nu spun nici ca as fi altceva pentru ca, nu vreau sa va mint pentru ca va iubesc (pe toţi care citiţi blogul meu, da, pe toţi. Bine, aproape) va doresc doar 5 minute de buna dispoziţie, si un zambet la miezul zilei (sau al nopţi) cînd va aduceţi aminte de ce aţi citit cu ceva ore, zile sper ca nu luni, înainte. Asa ca distracţie plăcută si spor la citit.

P.S. Nu este greşeală P.L.= pe larg (text Andreea)
P.S.2.  Alex asta este pentru tine daca intelegi ce vreau sa zic.


2 comentarii:

  1. Anonim22.11.12

    nu esti misogin si rasist? m-ai dezamagit profund... totusi inca m-ai trag sperante.

    RăspundețiȘtergere
  2. ei bine nu-i nimic nou, cel putin la asta ma pricep foarte bine vad

    RăspundețiȘtergere