luni, octombrie 7

O nouă arcă

   Era o luni oarecare. Îți sună telefonul. Te uiți să vezi cine sună și pe ecran apare cu litere mari GOD. Te uiți un pic comic un pic sperit la butonul verde si răspunzi. 
- "Alo, Da!"
- "Fiule sunt eu Dumnezeu. Te-am sunat pentru că am văzut că pamantul s-a umplut de rautate și m-am hotărât să distrug din nou lumea. Vreau sa-mi construiesti o Arca nouă, pentru ca Potopul va acoperi din nou tot pământul."


   Rămas mut si nemișcat asculți mai departe in telefon:
   -"...sa nu uiti ca trebuie să iei din fiecare specie cate un exemplar, mascul si femela și să le urci in corabie. Ai la dispozitie 6 luni de zile! Găsești mai multe indicatii în Biblie sau daca nu ai una, poti să cauți pe internet. Bagă în google "Arcă" sau "Noe" și o sa găsești tot ce ai nevoie."

   - "...și Fiule, fă te rog un cont de facebook ca sa îți pot urmării progrese si să îți dau share pentru o promovare mai puternică sau like când sunt de acord cum merg lucrurile. Adio Fiule, vorbim peste 6 luni." Și închide.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

  Cele 6 luni trec și intr-una din zile cerul se umple cu norii negrii și amenințătorii, soarele o ia la fugă și se pitește după Jupiter iar telefonul sună din nou. Răspunzi. Este El:
- "Fiule este totul gata? Eu sunt pe cale sa încep Potopul."

   Înghiți în sec și pentru prima dată I te adresezi lui Dumnezeu:
  - "Iarta-ma Doamne, dar nu am reușit să construiesc Corabia. Am nevoie de mai mult timp Doamne. Lucrurile nu mai sunt ca inainte, vecinii m-au dat în judecată pentru că nu am autorizație de construcție, primăria m-a dat in judecată pentru că nu am respectat planurile de urbanism, pompierii m-au amendat pentru că nu am prevăzut lucrarea cu sisteme antiincendiu."

   "Apoi Doamne au venit cei de la Renel și au cerut sa pun ipoteca pe Arca in vederea acoperirii costurilor de transport si de mutare a liniilor de inalta tensiune ce trebuie date la o parte din calea Arcei pentru a fi lansata la apa. Eu le-am spus că nu intenționez să mut Arca pentru ca nu v-a fi nevoie, marea va fi cea care v-a veni la mine dar nu m-au crezut. M-au internat 6 săptămânii într-un spital de boli mintale pentru ca au zis ca sunt nebun."

   "Când am ieșit de acolo am mers să fac rost de lemn. Cei de la Ocolul Silvic nu mi-au permis să tai lemnul din pădurea mea pentru că trebuia sa plantez alți copacii in loc și nu avem timp. Degeaba le-am spus eu ca nu are rost, deoarece totul v-a fi acoperit de ape și se va alege praful de pădure si de Ocolul Silvic cu tot. M-au dat in judecată pentru amenințări și injurii și poliția m-a închis 30 de zile până s-au făcut cercetările necesare."
  
   "Cand am inceput sa adun animalele, am fost dat in judecata de un grup de activisti pentru protectia animalelor. 
Au spus că nu pot să țin animalel captive într-un spațiu arât de mic pentru că asta înseamnă cruzime asupra animalor. Într-o noapte mi-au dat foc la casă și am fost internat în spital timp de 3 săptămânii cu arsuri destul de serioase."

   "Apoi Ministerul Mediului, au spus ca nu am voie sa construiesc Arca pana cand reprezentantii lor nu fac un studiu de mediu si implicatiile pe care Potopul Tau le poate avea asupra mediului."

  "Chiar acum am un proces in derulare cu Ministerul Muncii deoarce nu m-am hotarat cate minoritati ale grupurilor etnice sa angajez pe santier. Blocul Sindical nu ma lasa sa fiu ajutat de proprii copii la constructie deoarece acestia nu fac parte din Sindicat si nu au certificare ISCIR pentru constructia de Arce." 

   "In urma unui control cei de la Fisc mi-au confiscat toate proprietățile si mi-au blocat conturile, deoarece ei sustin ca vreau sa parasesc tara cu specii de animale pe cale de disparitie."

  "Poliția m-a amendat pentru că Arca nu are asigurare de răspundere civilă in caz de accident iar Regia Apele au făcut un proiect de lege care imi interzic să folosesc Corabia pe râurile si apele Române până nu plătesc o tață de poluare hotărâtă de ei, in functie de anul de fabricatie si produsele din care este construită Arca. M-au pus să dau o declație scrisă in acest sens iar când eu le-am spus că nu o sa fie nevoie pentru că România v-a fi toată acoperită de ape m-au acuzat de terorism și m-au închis alte 2 luni pentru mai multe cercetări."

  "Am primit o reclamție asupra numelui Arcei de la rudele îndepărtate ale lui Noe. Se pare că Arca nu poate purta acea nume deoarece aș încălcat cumva legea drepturilor de autor, așa că a trebui să fac un concurs pentru alegerea unu nou nume. In acest moment încă nu am stabilit când va avea loc alegerea unui nou nume deoarece aștept confirmarea de la Biroul Notarial.
  
  "Doamne iarta-ma dar am nevoie de mai mult timp. Îmi trebuie cel puțin 10 ani ca sa fac tot ce mi-ai zis, îmi pare rău Doamne."

   Dintr-o data cerul s-a lumina, norii marii si greii au dispărut într-o clipă, iar soarele a urcat stralucitor în mijlocul cerului.

- "Alo Doamne, ce se întâmplă nu o să mai fie potop Doamne? Nu mai vrei să distrugi lumea?" 
- "Nu Fiule, nu o voi mai distruge, se pare ca mi-a luat-o guvernul vostru înainte..."



   Acest material este un pamflet și trebuie tratat ca atate. L-am luat de pe o cunoscută pagină de bancuri (http://www.funkydonkey.ro) si am mai pus eu niște puncte, spații o poză...chestii de genul. Mulțumesc pentru înțelegere și sper ca nimenii să nu se simtă jignit in vr-un fel. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu